Label 10

Home » , , » Video ! " Deepak Tidak Konsisten " - Raja Petra

Video ! " Deepak Tidak Konsisten " - Raja Petra

Written By AAKJ on Saturday, February 23, 2013 | 12:00 PM


Penulis blog sensasi Raja Petra Kamarudin (RPK) yang pada satu ketika dulu cukup dikenali kerana fitnah-fitnah panas beliau yang mengaitkan pembunuhan Altantuya Shaaribu dengan Perdana Menteri dan isterinya Rosmah Mansor dilihat menghentam teruk Deepak Jaikishan yang dilihat beliau sebagai seorang manusia yang sangat hipokrit . 

Raja Petra dalam satu artikel beliau baru-baru ini mempersoalkan kredibiliti Deepak yang kini semakin rakus menyerang Perdana Menteri dan isteri beliau dalam beberapa siri sidang media.

Raja Petra mempersoalkan kenyataan-kenyataan media yang dibuat Deepak yang dlihat bercanggah dengan kenyataan media yang dibuat oleh beliau lebih kurang 2 tahun lepas . 


Pada tahun 2011 , Deepak dalam satu rakaman video yang dimuatnaik oleh portal Malaysiakini mengatakan Raja Petra berbohong dengan tuduhan-tuduhan beliau terhadap Perdana Menteri dan isterinya .




Pada tahun 2011, Deepak telah menyatakan bahawa Raja Petra merupakan seorang pembohong dan beliau tidak mempunyai apa-apa kaitan dengan penyiasat persendirian Bala dan keluarga Perdana Menteri . 

Malah Deepak juga telah mencabar Raja Petra yang pada ketika itu berada dalam pelarian untuk pulang ke Malaysia dan mengulangi tuduhan yang dilamparkan kepada beliau. Menurut RPK lagi, kini kenyataan-kenyataan yang dibuat oleh Deepak seolah-olah menyokong pula kenyataan-kenyataan yang pernah dibuat oleh RPK pada 2011 .

Seterusnya baca d SINI
Share this article :

+ comments + 1 comments

February 24, 2013 at 1:23 AM

nampak sangat la pakatan harami sudah ketandusan modal untuk pru akan dtg aku tengok asyik duk spin dan terus spin cerita yg sama dan sanggup buat apa sajer demi mencapai cita2 ingin ke putrajaya ...kali nie pakatan harami mengupah anjing kurap yg dah bankrap pulak untuk spin cerita sama..aku tengok muka si anjing kurap yg bernama deepak nie pun sudah menyampah hari2 duk keluar cerita yg sama cuma tajuk yg berbeza-beza ko tipu pencacai2 pakatan harami buleh la deepak sbb pencacai2 pakatan harami smua nyer mcm lembu d cucuk hidung ke mana pemimpin2 pakatan harami tarik pencacai2 nyer akan ikut....mmg patut ds najib dan rosmah x layan cerita murahan mcm nie buang masa dan tenaga mereka jer nak layan cerita si deepak bankrap nie sudah bankrap nak salah kan orng lain klu ko meniaga pandai x de la ko bankrap deepak wey belajar salah kan diri sendiri bukan nyer menuding jari kepada orng lain...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger