Label 10

Home » , » Video 18SX Urut "Kangkung Kangkang" Di Selangor

Video 18SX Urut "Kangkung Kangkang" Di Selangor

Written By AAKJ on Friday, February 1, 2013 | 2:30 PM




Belum hampir sepenggal mereka bakal d penggalkan..puok kera ni dah luluskan begitu banyak pusat urut..samada urut biasa-biasa kepada urut luar biasa hehe..yang buka pusat urut haram tak yah nak ceritalah..berlambak !!

Puok Kera pas yang jadi wakil rakyat d Selangor dah jadi macam korok..bisu dan buat tak nampak..masa berkempen dulu seronok je dok jaja nak tutup semua pusat maksiat d Selangor..tuiHHH basso boddo serupo sekut tawar gulo !

Hehe video kat atas tu saja aakj letak..walaupun ianya hanya parody..tapi itulah gambarannya d Selangor sekarang..ada semua jenis urut d Selangor..semua jenis dari seluruh dunia mari hehe..yeke GAGAP...mu tu orang Islam..Menteri Besar Islam...bingai..

Penulis upahan pakatan haram jadah dok tulis kata ianya menguntungkan..basso kore nyor !! ada ke sokong kata ianya membawa pendapatan untuk tadbir negeri...


Mehh baca blog tolol d SINI

gambar hiase
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger