Label 10

Home » , , , » Ustaz Nasharudin Mat Isa Dapat "LIVE"..Hadi Awang Terhina !

Ustaz Nasharudin Mat Isa Dapat "LIVE"..Hadi Awang Terhina !

Written By AAKJ on Tuesday, February 5, 2013 | 7:52 AM




LIVE ! hehehe dari Berita Harian..Ustaz Nasharudin Mat Isa bakal bersiaran langsung untuk mengupas..mengetuk dan menceritakan apa yang sedang terjadi dalam sebuah parti yang menggunakan label Islam sebagai perjuangan..wal hal kosong..kosong..kosong hehe

Apalagi..melompat..melantun..ada yang terpaksa pegang kepala sendiri dan hempuk kepala mereka sendiri ke dinding jamban..cai pakatan haram jadah mula terasa di hina d tahap paling hina..malah level hina tu lebih teruk dari paras bawah tangki najis babi..tuiHHHH padan muka hehe..upah untuk menulis fitnah dah mula d tarik balik..

Serangan terhadap Ustaz Nasha d perhebatkan dalam semua medium..maya dan akhbar haramjadah keluaran mereka sendiri akibat Ustaz Nasha d beri ruang secukupnya untuk menceritakan apa yang berlaku dalam parti yang jadi hamba abdi pada kafir harbi !

Yang paling teruk tahap malu..Hj Hadi terpaksa merayu minta untuk muncul secara LIVE dalam TV3..nak jelaskan kata-kata karutnya yang sesat..tapi d permalukan..bukan setakat tak d jemput..malah "besi" yang dia hina dulu tak pedulikan lansung permintaannya hingga hari ini..



Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
February 5, 2013 at 9:14 AM

harap dapat diberikan makluman lanjut berkenaan siaran langsung tu. maksud saya disiarkan terus dari rangkaian mana, TV/Astro/Radio? terima kasih

February 5, 2013 at 10:06 AM

Berita Harian TV

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger