Label 10

Home » » Sticker Pemandu Teksi Maki PM & Noh Omar ?

Sticker Pemandu Teksi Maki PM & Noh Omar ?

Written By AAKJ on Saturday, February 16, 2013 | 11:30 PM


Adehhh berani wehHH !! hebat...budi d balas dengan terima kasih..bukan d balas dengan kejian dan makian..

Kerajaan BN berusaha memakmurkan negara bukan dekat PRU saja..malah bermula dari detik nak Malaysia merdeka..

Kepada pemandu Teksi ini..aakj ucapkan terima kasih kerana sudi berterima kasih...aakj salute

Kepada Pemandu Teksi Ini..sila hubungi En Nizam d talian hp ;

0133494226

Aakj ambik kat sini foto ni :




Ada org sms gambar ni.Sy nk ucapkn TKasih kpd pemandu teksi yg sy x kenal ini.Bagi sy dia seorg yg tahu berterima kasih dan mengenang jasa. Sy berhasrat nk jumpa dia.Minta dia hubungi sy.TKasih
Share this article :

+ comments + 14 comments

February 16, 2013 at 11:40 PM

berape pule agaknye dapat upah tu? 4 buah tayar celup lagi?

Anonymous
February 17, 2013 at 12:03 AM

Dapat tayar celop ok lagi..dari dapat celop lobang najis jer..hampehh..
Dah terup sokong dah tu kena koncing jor..hehehe
Yang menyodap semuo Anwar dan mat sabun dah sapu..wak labu dapat apo??

Anonymous
February 17, 2013 at 12:05 AM

Itulah erti kesyukuran.faham tak...pencacai tetap pencacai.apa pakatan beri pada teksi. Mungkin air liur basii. Boleh blah

Anonymous
February 17, 2013 at 12:29 AM

Wak labu.... pencacai keldaian DAPig

February 17, 2013 at 1:38 AM

@Wak Labuhang tak berapa cerdik

Anonymous
February 17, 2013 at 1:45 AM

Janganlah marah dgn wak labu air ni...dia lepas beranak beruk yg sambut dia..tu pasal dia bodoh...skolah pun xpi...sekolah kerajaan punye...bapak dia pun mana pernah gomen tolong kut itu yg dia marah sangat....inilah manusia yg x pernah bersyukur....wak labu ni pada aku dah mcm puak yg mkn babi...kot dia pun sama mkn babi..

Anonymous
February 17, 2013 at 3:08 AM

spesis anwar.otak dah diliwat oleh anwar.biarkan si luncai terjun dengan labunya......biarkan........biarkan...........

Anonymous
February 17, 2013 at 7:41 AM

Busuknya hati Wak Labu.....

Anonymous
February 17, 2013 at 12:14 PM

h.line wat supen jer..

Anonymous
February 17, 2013 at 12:51 PM

@Wak Labu busuk le mulut ko wak tentu hati dan usus wak lagi busuk

Anonymous
February 17, 2013 at 12:53 PM

@Wak Labudah le muka buruk, mulut buruk komen lagi buruk

Anonymous
February 17, 2013 at 1:48 PM

Biar la wak labu terjun ngan labu AI..

Najibah
February 17, 2013 at 2:27 PM

sampai bila la macai2 UMNGOK ni nk sedar,bukak la mata korang,jgn gelap dgn wang ringgit yang disuap...mane pergi duit rakyat berjuta2??salahguna wang rakyat??ini semua dapat sejak bila??sejak pakatan rakyat kuat..pikir2 la,selepas 50tahun memerintah,baru nk merase..selama ni apa dpt??bodoh betul pemikiran lembu2 UMNGOK ni

Anonymous
February 17, 2013 at 9:59 PM

Najibah ad bukti ke semua tu? jangan main cakap je tanpa bukti, ntah2 najibah dengar dari pemipin PKR PAS n DAP yang suka temberang. Jelas sekali Najibah kurang pertimbangan bila nak menulis... sedarlah siket Najibah. Apa PKR dah buat kepada Selangor, AP DAP dah buat kpd Pulau Pinang, Ap PAS dah buat pada Kelantan.. manifesto bukan janji??? manifesto PRU adalah janji yang dibuat untuk pengundi tau tak?? sekarang apa jadi?? Pikis lah Najibah oiiii.. ada akal jangan diakal akal kan.. adoyai..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger