Label 10

Home » , , , , » Rais Yatim Sibuk Dengan TV Indon ?!

Rais Yatim Sibuk Dengan TV Indon ?!

Written By AAKJ on Friday, February 1, 2013 | 8:30 PM


Lama dah dok tegur..lama dah dok perati..lama sangat dah dok pendam..entah apa polisi untuk jabatan TV ni aakj mungkin terlepas kot..dah mula buka polisi seluasnya semua TV ke ? Saluran TV semua dah d benarkan bawak masuk pemimpin pakatan haramjadah dan buat tayangan "LIVE" supaya seluruh rakyat Malaysia tengok ke..isssshhHH rasa nak ludoh wehHH !!

Jentera BN dok separuh mati jumpa rakyat..pergi pintu ke pintu semata-mata nak jenguk dan khidmat pada rakyat..tinggalkan sekejap suami atau isteri semata-mata menjalankan tugas menerangkan pada rakyat apa yang kerajaan BN buat selama ini dan bakal buat akan datang..pergHHHH puok kera ni dapat buat LIVE senang-senang je kat TV...apa citer semua ni ??

Malam ini..d Dun Seri Setia Kelana Jaya, Masjid yang tiba-tiba jadi kubu kuat pakatan haramjadah dan yang banyak menimbulkan kontroversi akhirnya menjadi medan LIVE buat TV9 !!

Masjid yang ketika bertanding merebut jawatan Nazir Masjid..orang UMNO menang majoriti jawatan..dari Nazir/Pengerusi Masjid hinggalah ke ahli jawatankuasa..akhirnya Kerajaan Kalid Gagap ubah semua..kecut perut dan mula lantik puok taik sebagai pemegang jawatan utama..mudahkan..demokrasi atau demo kera ?!! 

Apakah Menteri Penerangan serius dalam mengawal unsur-unsur sebegini keluar d TV ? Ini dinilai sebagai kebebasan bersuara ?

Siapa yang kita nak salahkan ?puok kera ni boleh ke letak dalam media depa cerita indah mengenai pemimpin kita..pemimpin BN ?!!

Nak aakj teruskan cerita ? nak supaya penyokong BN yang bekerja keras d grassroot keluarkan keluhan kesat ?

Malam ni aakj dah minta sahabat-sahabat yang d kariah sana snap gambar banyak-banyak dan rekod semua saat YB taik rasmikan program TV9 itu dan tunggulah esok aakj kupas kali ke dua..ni kawasan parlimen aakj buat kije bantu sahabat-sahabat lain..takkan dengan mudah Menteri TV nak hancurkan usaha kami...aakj kata aakj buat !!
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
February 1, 2013 at 9:10 PM

Buat! Penyokong kerajaan dah lama mkn hati dengan puak2 kera ni.. Sokongan doa dan moral dari kami. Asyik sibuk dgn tv indon, sampai tv sendiri dah jadi tv pembangkang.

Anonymous
February 2, 2013 at 9:28 PM

Kan kita selalu tengok macam macam siaran langsung dalam TV seperti anugerah juara lagu, filem dsb. Jadi apabila ada siaran langsung mengenai agama tak payahlah main puak puak.Terima sajalah yang baik dan janganlah selalu berburuk sangka.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger