Label 10

Home » » Pakatan Haram Bersedia Nak Buat Huru Hara Kalah PRU13

Pakatan Haram Bersedia Nak Buat Huru Hara Kalah PRU13

Written By AAKJ on Monday, February 4, 2013 | 2:00 PM



Sesekali BN harus berpaling ke belakang kerana pembangkang mempunyai strategi  fitnah politik yang berseni dan tersendiri malah dengan bantuan daripada seluruh pengkhianat agama,bangsa dan Negara.kita yakin pembangkang sedang menyusun strategi untuk membantut segala usaha penerangan UMNO kepada rakyat yang selama ini terpedaya dengan tipu helah mereka.
 
Kelicikan Anwar dan kuncu-kuncunya termasuklah Nik Aziz,Hadi Awang,Karpl Singh.Lim Guang Eng serta Lim Kit Siang harus dijadikan keutamaan oleh pimpinan BN kerana mereka ini terbukti pakar dalam membina kilang-kilang fitnah serta menggerakkannya untuk terus mengelirukan rakyat dan kita percaya semakin hampir dengan PRU13,mereka akan semakin menggila menabur racun dan fitnah di kalangan rakyat jelata.

Anwar sedar bahawa partinya tidak mungkin menang dan beliau dia tidak akan menjadi PM melalui mana-mana PRU sekalipun dan beliau cuma berharap PRU13 sahaja yang akan menentukan untung nasibnya dalam kitaran politik tanahair.

Baca seterusnya d SINI
Share this article :

+ comments + 2 comments

Xpas
February 4, 2013 at 3:01 PM

diaorg dah create keraguan pd spr, klu diaorg menang (look like not possible), no problem; klu diorg kalah, diaorg reject keputusan spr, then go down to the street, what happen afterwards ?.....
harap rakyat tak terpedaya ! klu diaorg mngpun apa yg kita dpt ? lihat sjlh skrg di s'gor, k'tan, kedah, penang. what better can they do ?

Anonymous
February 4, 2013 at 3:15 PM

kalau PR menang PRU 13..PM ke 7 yg bru akan buat pesta main lubang taik 7hari 7mlm..haha jgn mimpi la PR menang..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger