Label 10

Home » » gilOO !! Jantan Penjual Karpet Ngaku Pemimpin Pakatan Usik Alat Sulitnya ?

gilOO !! Jantan Penjual Karpet Ngaku Pemimpin Pakatan Usik Alat Sulitnya ?

Written By AAKJ on Thursday, February 14, 2013 | 3:06 PM



Pihak pembangkang sengaja memainkan semula isu Altantuya menjelang PRU13 untuk meraih simpati rakyat kononnya. Isu yang berunsur fitnah ini sengaja dicipta bagi mencalarkan imej PM dan isteri. Pembangkang memang cekap dalam mengatur strategi fitnah dengan menggunakan apa saja medium yang ada. Kali ini mereka nampak seseorang yang masih bujang, yang tersepit dengan isu hutang menggunung dek kerana bisnes karpetnya yang tak laku, Deepak. 

Kenapa Deepak? Pembangkang sedar tiada lagi orang selain Deepak yang dikatakan rapat dengan PM dan isteri yang boleh digunakan. Deepak yang kini sedang pecah kepala memikirkan cara menjelaskan hutangnya yang berjumlah ratusan juta, terpaksa menerima lamaran pembangkang memburukkan PM. 

Ibarat orang mengantuk disorongkan bantal. Kenyataan Deepak dalam Malaysia Chronicle pastinya bukan satu kenyataan yang percuma. Pembangkang telah menyediakan sejumlah wang jutaan ringgit untuk beberapa butir ayat yang keluar dari mulut jahanam Deepak.

Skandal Deepak baca d SINI

foto hiase jah tu hehe
Share this article :

+ comments + 4 comments

February 15, 2013 at 11:11 AM

deepak-deepak tak habis-habis buat cerita bodoh yang tak masuk di akal..cukup-cukup semua orang sudah muak dan tidak melayan si deepak lagi...rakyat sudah kenal si deepak nie kaki belit dan kaki putar alam terbaik..

February 15, 2013 at 11:31 AM

tak habis lagi ker deepak ni buat cerita bangang ??? nak kencing rakyat lagi lah tu !!! muahahaha !!! rakyat dah bosan cerita kencing si deepak ni !!! tak perlu nak putar belit cerita !!! dah terbukti PM tak bersalah !!!

February 15, 2013 at 12:59 PM

gila beb!! mcm mana Deepak tahu RB mati pucuk??? Mesti Anwar yang bagitau bukan?? hahahaha... Anwar pakar alat sulit lelaki liwat RB?? hahaha..tak bih2 nak menipu.. fitnah..mcm ni nak jadi kerajaan? ANWAR IBRAHIM harus bertaubat

February 15, 2013 at 2:52 PM

dia ni sebab bisnes karpet tak laku jadi dia cuba cari jalan penyeesaian untuk mebayar hutang dia dengan membuat kerja kerja yang dah dirancang oleh anwar, bukan apa pun, siapalah sipenjual karpet ni beb !!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger