Label 10

Home » » Foto Nik Aziz Tidur Semasa Di Pejabat Jadi Bahan Jenaka !

Foto Nik Aziz Tidur Semasa Di Pejabat Jadi Bahan Jenaka !

Written By AAKJ on Thursday, February 7, 2013 | 10:00 AM


Banyak..terlalu banyak dalam google kiranya anda semua 'search' dalam google imej..anda boleh lihat betapa berguni gambar Nik Aziz tidur..samada dalam pejabat, semasa program maupun semasa orang lain dok ceramah hehe gilOO wehHH !!

Aakj malas nak ulas tang sunnah bagaimana Nabi saw iktikaf dalam Rumah Allah dalam bab tidur dalam masjid ni,aakj cuma nak berkongsi bagaimana dengan nasib rakyat kalau dapat pemimpin yang dok terang-terang menipu waktu bekerja ? mana perginya amanah ?

Nik Aziz tahu ke bagaimana telitinya Nabi saw dan sahabat 4 Khalifah dalam menunaikan kewajipan sebagai seorang pemimpin ? Halal ke kita curi masa ?

Nak tunjuk kat sapa gambar ini d sebar..nak tunjuk hebatnya kita sebab dok tidur dalam masjid ? Macam ni ke Nabi saw jalani kehidupan Baginda saw seharian ? ishhhh bingai wehhh

Bila ada isu besar, Nik Aziz hanya reti jawab "ambo tak tahu.." tu jelah modal dia dari awal jadi Menteri Besar..entah apa yang dia untuk rakyat pun kita tak tahu..anak-anak dan cucunya semua kaya..cu tunjuk anak atau cucu dan cicit Nik Aziz yang mana hidup melarat ?

Ni tengok, rakyat dalam Dun dia sendiri miskin dan melalui saat kepayahan hidup..ada dia tahu tang masalah rakyat dia ni ? Nak tunggu Kerajaan BN datang bantu juga ke..tuiHHH !! isss geram wehhh !!


Baca d SINI

Ni video dia tidur masa mesyuarat..klik SINI
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
February 7, 2013 at 12:20 PM

dulu pru12 byk kuar gambar paklah tido..kesannya paklah kalah teruk..skrg gambar nik aziz plak, dah nmpak tanda-tanda nik aziz nk kalah....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger