Label 10

Home » , » Foto Konon Wan Azizah Shopping Sakan Di Pasar Malam

Foto Konon Wan Azizah Shopping Sakan Di Pasar Malam

Written By AAKJ on Sunday, February 3, 2013 | 4:00 PM


Apalagi dia nak buat..apalagi yang belum buat..semua dah..tolong cuci berak anwar pun dah samada terpaksa atau rela..semuanya kerana Anwar yang suruh..anwar yang arah..anwar..anwar..anwar..walaupun terpaksa tanggung dosa kerana menipu seluruh rakyat Malaysia dalam isu dosa suami dengan pelacur cina..semuanya entah apa dalam otak Wan jijah..malu pada samsidar atau malu sebab bertudung tap tak mampu kawal suami yang punyai naluri nafsu lebih teruk dari babi..ehhh sori..nafsu binatang !

Kini..last punya strategi..kononnya turun ke Pasar Malam dan shopping gila-gila..kononnya itulah tempat "kami sekeluarga" berbelanja..dari makanan hingga kasut dan juga hiasan kain tudung...wahHH hahaha..pengarah strategik kesayangan Wan jijah ke yang arah ni..mat fizi lembu ? hehehe

Kenapa tak shopping area basah..tempat orang jual ikan ke..ayam ke..buat-buat beli daging ke hehe..nape ? takut baju kurung RM8000 sepasang tu kotor ke atau lekat bau hanyir ikan sebab pakai perfume harga riban-riban hehe..ehh ye ke jijah paka baju kurung RM8000 sepasang..aakj tanya je ni..rakyat nak tahu..kalau ye apa salahnya..kalau tak..tunjuk la kedai mana jijah beli kain dan kedai mana jijah hantar tempahan atau panggil tukang jahit datang rumah ukur baju anak pinak d rumah ? wahHH banyak pula jijah kena cerita tang barang yang dia beli dan pakai ni hehe..

Cu baca senarai bank yang pernah keluar d SINI dan semuanya akaun milik siapakah ini ? aakj pun dapat senara tu dari sumber dan sehingga kini wan jijah tak pernah jawab..apakah akaun beratus juta dollar USD tu milik depa atau milik siapa atau sekadar fitnah..yang ni pun rakyat nak tahu.

Lepas beli kasut dan segala macam d pasar malam..balik rumah wan jijah bagi kat mek indon ke hehe atau beri hadiah kat kawan-kawan yang datang kononnya beli kat london ? hehehe tanya je jijah weyy

Nampak sangat Presiden parti milik keluarga sendiri dah tak tahu nak buat apa..tugas Wan jijah hanya selamatkan nuar..bila nuar buat perangai dengan jantan pink atau pelacur maka muncullah Presiden Parti d pentas ceramah..pertahankan suaminya..suci..tak buat semua dosa tu..jam omega pun saya simpan dan saya takkan tunjuk..ehh ye ke jijah kata begitu hehehe opsss..

Gambar d atas dan d bawah ni bakal d jadikan banner atau poster bila PRU nanti hehe kononnya zuhudlah..duit kami tak de..duit kami..kami buat hantar anak-anak kami sekolah d luar negara je..sekolah yuran murah..hahahah gilOOO laa ayat ni kalu jijah guna haha.


Share this article :

+ comments + 12 comments

Anonymous
February 3, 2013 at 4:21 PM

Dah dekat pilihanraya ni kene berdrama lebih sikit. Dulu boleh la berdrama air mata merayu undi... skrang ni kene drama kononnya shopping pun bersama rakyat marhaen... tapi drama depan wartawan bila ditanya dimana anwar masa Saiful diliwat, sampai bila-bila pun aku takkan lupe.... kantoi sokmo...

Anonymous
February 3, 2013 at 4:32 PM

auta....bermuka-muka..

Anonymous
February 3, 2013 at 4:34 PM

hahaha..kak jijah bakal menerima madu nya shamsidar tak lama lagi..

Anonymous
February 3, 2013 at 4:49 PM

Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
"Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
(Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

Anonymous
February 3, 2013 at 5:14 PM

maaf yer bro, saya rasa ada lebiknya jika setiap link yang diberikan dibukakan window berasingan. senang sikit pembaca nak ikut. maaf sekali lagi yer!

Anonymous
February 3, 2013 at 6:51 PM

Dia tengah cari jam OMEGA kot???....hehehehe

Anonymous
February 3, 2013 at 8:16 PM

statement ni sewajarnya ditujukan kepada pemimpin PAS dan PAS yang banyak menabur fitnah

Anonymous
February 3, 2013 at 8:21 PM

statement ini sewajarnya ditujukan kepada pemimpin PKR dan PAS yang selalu menabur fitnah

Anonymous
February 3, 2013 at 8:57 PM

@Anonymous

Boleh beri ayat-ayat hebat anda ni pada Mat Sabu jugak ye....

Anonymous
February 4, 2013 at 7:58 AM

' ya Allah, Kau laknatkanlah pelakon dlm video sex cinadol krn tlh mendatangkan fitnah kpd ds anwar ibrahim. ' Amin..

Anonymous
February 4, 2013 at 12:37 PM

Baju dalam ngan seluar dalam xmau beli kat situ ka???

zorro...

April 17, 2013 at 4:47 PM

Assalamualaikum Tuan/Puan.

Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi kami di:

KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
Tour operator & Travel Agency

Kami memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati di Indonesia. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour dan Bali Muslim Tour.

Contact person : Amsyahril
Mobile : +6285263007445
E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger