Label 10

Home » , , » Foto Anak Seksi !! Dr Fadzilah Kamsah Di Serang Cai Haramjadah !!

Foto Anak Seksi !! Dr Fadzilah Kamsah Di Serang Cai Haramjadah !!

Written By AAKJ on Sunday, February 17, 2013 | 9:30 PM



 

Hehehe bukan susah nak tahu saraf puok kera ni terganggu..saraf mereka rosak..mudah je..bila anjing-anjing ni dah mula kepanasan kerana Tokoh tertentu sokong BN dan komplen sesuatu yang tak kena pada pihak mereka !!

Kali ni anjing pakatan haramjadah mula serang Datuk Dr Fadzilah Kamsah..ini selang sehari video panas kenyataan Dr Fadzilah mengenai amalan sesat DOA KO BN d keluarkan dan tersebar d alam maya !!

Malu yang teramat sangat dengan sindiran tajam Dr Fadzilah mengenai isu doa sesat itu :

"..kurang ajar.." itulah komen Dr Fadzilah bila d tanya mengenai amalan sesat pas celaka itu maka pening dan kalut ributlah semua cai upahan korek sana sini dan berpikir serangan peribadi adalah serangan terbaik nak matikan mulut Dr Fadzilah ini.



cerita dari video ini ada d SINI

Perati elok-elok foto keluarga Dr Fadzilah d atas..itulah hasil terbaik fitnah yang mampu d buat oleh cai upahan anjing yahudi ni hahaha !!

Cuba kalau tokoh tu puok dia..apa depa akan kata..cu teka ?

Kepada Dr Fadzilah..aakj harap..banyak-banyak bersabar..sekurangnya kita tak rebat anak bini orang..kita bukan pakar motivasi jam 3 pagi hahaha kita tak rembat jantan layu dan kita bukan YB Jamban hahaha


Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
February 17, 2013 at 9:47 PM

Betul ke itu anak2 datuk fadhilah kamsah.

Anonymous
February 18, 2013 at 8:42 AM

http://4.bp.blogspot.com/_c8C6uG3oz7E/SpIZ2eoqmvI/AAAAAAAAATA/p2flxnAUKe4/s320/DSC_0662.jpg

Anonymous
February 19, 2013 at 11:53 PM

kadang 2 org yg buta IT je bole kate PR mcm2

Anonymous
February 25, 2013 at 4:42 PM

doa ko BN???
mcm bodo jer...
bkn doa KO PAS ker???
nmpk sgt ko admin bdk BN...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger