Label 10

Home » , , » Artis "Berzina Sebulan" !! Abby Abadi Takut Nak Tegur ?!

Artis "Berzina Sebulan" !! Abby Abadi Takut Nak Tegur ?!

Written By AAKJ on Wednesday, February 27, 2013 | 12:00 PM


Keh keh keh..penceramah ala-ala ostazah ni makin lama makin sumbak..skandal demi skandal aakj dengar..alaa bukan skandal zina tapi skandal cerita sok sek sok sek dengan beberapa Adun Pas dan akhirnya semua tak jadi atau hanya sekadar cerita yang sengaja d reka semata-mata nak kekalkan nama abby ni glamor kah kaaaah !!

aakj sedih bila baru tahu cerita artis yang ada cerita pilu..cerita tang pernikahan yang agak keliru dan d katakan tidak sah..baca d SINI 

Kenapa sampai jadi begini dan apa yang Jabatan Agama buat ? bukan niat aakj nak salahkan jabatan agama samada negeri atau persekutuan..cuma nak pegawai yang bertugas d jabatan Agama ni tegas dalam menjalankan tugas.

Apakah pegawai d Jabatan Agama yang rata-ratanya berkelulusan agama takut nak tegur samada kes artis d atas maupun yang lebih dasyat bila agama d jadikan modal politik untuk turunkan fatwa sesat sewenangnya ?

Apakah pegawai d jabatan agama takut dengan ILMU puok kera pas yang berselindung d sebalik nama parti yang seolah itulah parti yang perjuangkan agama ?

Apakah pegawai jabatan agama takut dengan kononnya yang berada d pentas ceramah politik pas kera itu semuanya ulamak yang hebat dan takut nak challange ilmu mereka yang sekadar berselindung d sebalik jubah dan kopiah ?

Kalau sikap pegawai agama yang pentingkan gaji dan syoru untuk anak bini..aakj tumpang sedih dan kesian.

Sepatutnya bila d kesan penceramah mula keluarkan fatwa sesat maka pegawai pejabat agama wajib panggil dan siasat mereka dan terus perbetulkan.

Takkan nak biarkan fatwa politik d betulkan d pentas politik..adehhhh !!

Aakj bukan niat nak mengajar..cuma sedih...anda semua non partisan..so apa nak takut..anda semua jalankan tugas..tak kira dia dari UMNO BN atau pas celaka..semua kena siasat kalau mereka salah..!!

wallahualam ! takkan nak tunggu UMNO BN kembali kuat dan anda baru nak bingkas untuk tunjuk taring dan mula nak betulkan UMNO sahaja..hehe dan masih takut nak betulkan penceramah pas yang sesat..sebab kononnya anda juga sayangkan pas ?
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
February 27, 2013 at 12:27 PM

Ini lah jadi nya..bila rasa Islam dia lebih baik dari islam orang lain..!

Muslim
February 27, 2013 at 1:15 PM

Dah kate dah, cakap ttg Islam mcm sibute yg dok pegang kaki gajah bercerite ttg gajah. Bile ditegur, yg menegur pulak dikate jahil. Nak buat camane, gurunye yg ngajar pun rabun ttg Islam, kdg nampak kdg bler ! Eh die belajor ke ?

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger