Label 10

Home » , , , , , » Anjing Yahudi Pasang Banner Untuk Hina PM Najib Di Terengganu !!

Anjing Yahudi Pasang Banner Untuk Hina PM Najib Di Terengganu !!

Written By AAKJ on Monday, February 4, 2013 | 10:00 PM




Puak pencinta Anwar Ibrahim nampaknya semakin kesuntukan masa dan kebuntuan idea. Tiada apa-apa yang dapat mereka lakukan, melainkan terpaksa melakukan fitnah berterusan terhadap Rosmah Mansor, isteri Perdana Menteri Malaysia yang tidak mempunyai sebarang kedudukan atau jawatan dalam pentadbiran negara. 

Secara berterusan, mereka menggunakan kemewahan yang seringkali dikaitkan dengan Rosmah Mansor untuk menyerang keperibadian wanita berkenaan. Walaupun tidak mempunyai sebarang bukti, malah sekadar fantasi serta impian mereka, nampaknya ia tidak menghalang puak pencinta Anwar Ibrahim itu daripada terus melakukan fitnah.

Pecacai Pakatan mengambil kesempatan kedatangan Najib Abdul Razak ke Terengganu untuk memalukan Perdana Menteri dan isterinya dengan memacak sebuah pemidang besar yang secara jelas menfitnah Rosmah Mansor tentang pemilikan sebentuk cincin dan seutas gelang. 

Sehingga ke hari ini, desakan agar penfitnah-penfitnah Rosmah Mansor menunjukkan bukti tentang pemilikan cincin berlian berharga RM70 juta (sesetengahnya kata RM24 juta) dan gelang tangan yang juga bernilai puluhan juta ringgit yang kononnya telah menggunakan duit rakyat, masih tidak dilayan. 

Bukan kerana mereka mempunyai bukti, sebaliknya mereka sudah tidak tahu lagi, apa yang perlu diserang melainkan melihat sisi Rosmah Mansor sebagai kelemahan Najib Abdul Razak. 

Selanjutnya foto dan cerita d SINI
Share this article :

+ comments + 10 comments

Anonymous
February 5, 2013 at 8:18 AM

sapelah yg pasang ? busuknya hati, hinanya perangai.

Anonymous
February 5, 2013 at 10:44 AM

dh bsumpah pn.dh pg haji pn..jobo dn bini p taj mahal je..sumpah,yelek..haji takut pg..takut..sumpah tarak berani..nnti kena panah petir..pencacai bongok..sokong babibuta.otak kt lutut..

Anonymous
February 5, 2013 at 11:45 AM

yg lain semua nuar takut..main lubang jubur n kongkek chinadoll dia berani..

February 5, 2013 at 1:01 PM

ini semua taktik PR beb,modal lama diguna kembali untuk mnyerang PM iaitu Rosmah..setelah gagal dengan isu Bala,PR kembali mnjadikan isu cincin sebagai senjata utama mereka bagi menutup bangkai kesalahan mereka seperti isu penggunaan kalimah ALLAH,pemilikan tanah oleh cina DAP pulau pinang di kelantan,pemecatan ust nasha yg dilihat penuh misteri...PR dh tak lama dah akn berkubur,setiap pakatan dan konspirasi yg mereka cipta akn membaham diri mereka sendiri..mereka ingat rakyat akan lupa pada semua tu???tidak sama sekali..!!

February 5, 2013 at 1:28 PM

nmpak sangat la pakatan harami sudah kekeringan idea untuk pru akan dtg asyik duk spin dan terus spin cerita sama...rosmah sudah bersumpah yg dia x pernah membeli cincin seperti yg d gembar gemburkan oleh pakatan harami....rakyat pun sudah muak dengan mainan politik kotor yg d bawa oleh pakatan harami aku tengok semakin hari pakatan harami semakin terdesak....soalan aku kepada pencacai2 pakatan harami..adakah jijah omega berani bersumpah yg jam omega ada dlm simpanan nyer????????adakah anwar berani bersumpah yg dia x bantai cina doll?????????bg jawapan yg nie dulu la x payah nk sibuk duk fitnah rosmah la..sbb rosmah sudah bg jawapan ttg fitnah jahat yg d lemparkan oleh pakatan harami terhadap diri nyer....anwar dan jijah omega sampai hari nie pun x berani nak bg jawapan lg ttg jam omega dan bantai cina doll...

February 5, 2013 at 1:56 PM

Rosmah dah bersumpah dia tiada cincin yg di gembar gemburkan puak pakatan, itu semua rancangan anwar untuk merosakkan pemikiran rakyat supaya menanamkan sifat benci kepada isteri pemimpin no 1 Malaysia itu. Bukan isu cincin ni je mereka rancang, mcm2 isu lagi dah mereka rancang tapi sampai sekarang masih tiada bukti yang kukuh !! Pakatan terdesak !!

February 5, 2013 at 2:37 PM

Anwar yg conferm pakai jam omega pon masih gagal nak tunjukan pada umum....pe barang

JR
February 5, 2013 at 3:10 PM

Yang Benar tak boleh di siarkan dalam Surat Khabar. Jadi macam ini adalah satu cara pengiklanan berita.
Kenapa kita harus melindungi penjenayah. Kalau kita percaya kepada Tuhan, biarkan semua berita terkurung disiarkan. Saya tidak memihak PAS, DAP atau PKR, tetapi BN telah hilang keceriaanya kerana banyak perkara salah telah dibuat oleh semua pemimpin kita. Biarlah yang korek khubur, di timbus tanah.

JR
February 5, 2013 at 3:15 PM

Kenapa pulak PM kita pergi ke Gaza. Untuk kempen di bumi palestin? Tidak kedatangannya pun tidak diketahui oleh Presiden Mamoud Abbas. Lagi di kencam kerana berjumpa dengan ketua Hamas dan Fatah.
Secara logik, pasti ada udang sebalik batu. Guna akal sendiri dan fikir. Dari mana boleh sewakan pengganas secara murah lagi?

Anonymous
February 5, 2013 at 6:13 PM

jangan jadi bodoh lah jr..najib nak sewa pengganas buar per?ni fitnah besar ni..kerajaan negeri yg benarkan banner tu tergantung menanggung dosa pembaca yg percaya akan fitnah tersebut..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger