Label 10

Home » » Video !! Puok Pas Kera Julang India Sosialis Dengan TAKBIR !! bolOO !!

Video !! Puok Pas Kera Julang India Sosialis Dengan TAKBIR !! bolOO !!

Written By AAKJ on Wednesday, January 23, 2013 | 6:30 PM



Memang sial tahap anjing, Kat mana benda nie terjadi...? Kelantan der!!!!! Memang bodoh tak boleh diajar orang Kelantan nie...Sampai tahap menjilat bulu basah nak sambut orang bukan Islam dengan Takbir.....Kalau minah bawangi nie Islam tak kisah lah jugak nak bertakbir atau apa saja pun......

Tapi inilah realitinya tahap pemikiran anjing tak boleh blah langsung...siap puji diri sendiri lagi mamat sengal tue...Bangga apa kalu boleh cakap orang putih sekali pun kat sekolah rendah pun telah diajar oleh cikgu bercakap orang putih...Memang orang kelantan nie merak buih bangga benda yang tidak patut dibanggakan...Pasal makan budu banyak sangat kot lembab pemikiran korang sampai tak boleh nak beza benda simple macam tue pun...


Baca d SINI
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
January 24, 2013 at 8:07 AM

klu anjing dn babi pn sokong dia org..dia org kn btakebeer..haramjadah..keling paria ni dh jd idola diorg..bodo..seribu kali.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger