Label 10

Home » » Skandal Seks Terkini !! Adun Pas Terengganu Di Tangkap Bersama Isteri Orang ?!

Skandal Seks Terkini !! Adun Pas Terengganu Di Tangkap Bersama Isteri Orang ?!

Written By AAKJ on Thursday, January 10, 2013 | 12:00 PM


kebaboOMMM !! perghHH ! kali ni cerita yang datang dari Pantai Timur seiring dengan taufan Sonamu...cerita apalagi kalau bukan cerita Pas dan Zina..Skandal Seks Pemimpin Pas celaka dan cerita kebas tanah rakyat untuk kayakan tokey balak cina !! tu je kalau cerita puok kera ni..cerita nak bantu rakyat jauh sekali..tuiHHH !!

Terengganu..destinasi terkenal pelancungan seluruh dunia..adehhh cerita bab pelancungan la plak haha..sori sebab teruja baru balik dari Terengganu..bercuti dengan anak isteri..ingatkan nak berehat..rupanya terima call dari kawan..ada cerita panas..cerita YB Pas kaki "cret" bini orang dan khabarnya terpakasa nikah sebab dah ngandungkan dulu bini orang tu..tuihHH !! celaka wakil rakyat pas dan parti sesat ni !

Cuma aakj takkan dedahkan hari ni..hehe masih bercuti..masih nak rasa tiupan angin sepoi bahasa Pulau yang cantik..pantai yang bersih d Terengganu..terima kasih sahabat kerana bawa aakj d sini..keropok lekor dan nasi dagang memang bestla weyy..No 1 d dunia..emmm..hehehe tunggu aakj balik..aakj akan wat keluar cerita celaka ini !!

pssttt..banner d atas tu cerita lain dehh..tu adun celaka pas kelantan..yang tu nanti sahabat aakj akan dedahkan sebelum hujung bulan ni...mampuss !!
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
January 10, 2013 at 1:53 PM

Tk Pa..dh confirm YB tu ahli syurga, buat apa pun x pa..jumpa je Pok Nik, Allah s.w.t dh maafkan dia dan dia dh bertaubat..apa hukuman utk berzina dengan isteri orang wahai pengikut PAS sekiranya benar kenyataan seperti di atas?..tok sah la nk spin benda lain selain dr perkara di atas ni sekiranya benar..atau YB tu memang keturunan anak bangsat sbb dek kerana kegemaran suka cret bini org, org bujang tk payah la jawab sbb x tau apapun apa ada pada seorang isteri, manakala yg dh ada bini tk payah la nak backup lebih2, bg pinjam bini kat YB tu boleh?!!!..boleh gitu?..tk payah lah nk bercakap jaga bahasa kerana hukuman lebih dasyat tanpa berkata2..YB..jgn lari klu benar ok?..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger