Label 10

Home » » Sindrom Gerudi Itik ! Pemimpin UMNO BN Jamu Arak ?!

Sindrom Gerudi Itik ! Pemimpin UMNO BN Jamu Arak ?!

Written By AAKJ on Wednesday, January 2, 2013 | 2:00 PM



Biar gambar yang berkata...
Biar gambar yang menjelaskannya...

Hadi Awang kata ini hasil dari sebuah "besi" !!
Nik Aziz kata berkawan dengan Syaitan ok !! (lebih kurang laa ambo terjemoh)
Dewan Ulam Ulam Pas kata ? hahaha mampusss !!

Anda nilai sendiri..antara oren dalam botol plastik dan arak dalam botol kaca..mana satu anjing-anjing pakatan haramjadah ini nak pilih !!

Anda nilai sendiri..kenapa marah benar nik aziz pada UMNO dan kenapa hadi awang keluarkan kenyataan sesat dalam amanat dari jamban !!

Bagi pemimpin UMNO BN..ni dah 2013..tambahkan speed kerja kalau nak menang besar..kepada bakal calon..jaga akhlak..aakj dah janji dengan pembaca..bermula 2013 aakj akan tulis sikit atau banyak perihal pemimpin UMNO BN yang ada sindrom gerudi itik hahaha opsss bukan nak lemahkan pemimpin UMNO BN tapi kerana aakj sayangkan UMNO BN !!

Kalau tak sayang..aakj tak tulis dan serang puok kera..aakj kena serang pun aakj bertahan dengan semangat kawan-kawan yang masih sayangkan UMNO BN !! tapi kalau tinggal aakj sorang pun..huhu patah sayap bertongkat besi la weyyy..no undur no serah diri !!

sindrom gerudi itik ; maknanya bukan ambik itik wat alat sebagai gerudi hahaha aakj pun tak tau apa sebenarnya..cuma sedap dengar nama tarian baru dangdut seksi dari indon..hehe aakj tak pernah tengok..foto dia ada la 



Goyang Itik nama sebenarnya hahaha cuma aakj tambah je gerudi tu..yelah penyakit cah keting..serupalah dengan gerudi..tebuk sana tebuk sini..goyang sana goyang sini..angin tak de tapi pokok bergoyang..sah ada beruk yang goyang..

Kalu kita guna gerudi yang betul dan ianya mengikut goyang atau putar yang betul maka lubang d tebuk cantik..ni berputar macam ekor itik..nak buat saiz lubang pun skru tak masuk hahaha berputar pening kata orang kampung ambo...

So aakj harap d tahun 2013 ni pemimpin BN jagalah akhlak seorang pemimpin..tak kira anda pemimpin cawangan..bahagian..adun..ahli parlimen atau menteri..jangan sampai kena sawan itik bila aakj gerudi..hahaha opsss sori..selamat tahun 2013 !!

foto dari ;




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger