Label 10

Home » » Selangor ! Adun Seri Setia Hanya Layan Artis

Selangor ! Adun Seri Setia Hanya Layan Artis

Written By AAKJ on Tuesday, January 22, 2013 | 10:30 PM


Penggal PRU12 dah makin nak tutup tirai..dah hampir sangat dengan PRU13..sekejap je rasa tapi bagi rakyat ianya terasa amat lama bila berendam dalam bahang tersilap undi ketika PRU12 !!

Setiap tahun dalam penggal PRU12..mana pergi Nik Nazmi yang d katakan hebat dan petah bercakap..yang d katakan punyai kelulusan Universiti luar negara..yang d katakan jadi anak emas Anwar dan Kalid Gagap !! mana mangkok jamban ni..mana !! tuihHHH !!

Yang dok peduli rakyat dan pengundi DUN Seri Setia adalah UMNO BN..yang dok tengok orang sakit..dok cakna orang susah..dok pikir bagaimana nak ringankan beban keluarga anak ramai yang bersekolah..siapa ? UMNO BN juga yang tak pernah tinggal rakyat dan pengundi walaupun UMNO BN kalah teruk d DUN Seri Setia ketika itu !! 

"...Kami UMNO BN tetap mara untuk bantu rakyat..kami terima amanah dari Kerajaan Pusat dan kami beri perkhidmatan yang terbaik agar rakyat terus mendapat keselesaan hidup sepanjang berada d bawah Kerajaan Pusat BN !.." itulah kata-kata yang mampu d berikan oleh Penyelaras BN Dun Seri Setia !!

Datuk Hj Abdul Halim Samad bersama dengan pelajar d Majlis Penyampaian Bantuan Khas Awal Persekolahan, SK Kg Lindungan.

"..besar harapan saya agar ibubapa pelajar gunalah sebaik mungkin pemberian Kerajaan Pusat ini.." ujar beliau.

Harapan Datuk Halim agar pengundi d Dun Seri Setia bukalah mata..bukalah hati..lihatlah apa yang d buat oleh Wakil Rakyat parti milik Anwar ini..apa yang dia buat ? 

Lihat dan fikirkanlah..apa yang mangkok taik ni buat..gelaran YB nak..kerja tak buat..makan minum dengan golongan bangsawan saja..dengan artis dan selebriti je mangkok taik ni layan..rakyat ?!! tuiHHHH !! 

 


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger