Label 10

Home » » "Saya Tiada Di Bilik Hotel Ketika Suami D Serbu..." - Isteri Ke 2 Bahalol Amin ?

"Saya Tiada Di Bilik Hotel Ketika Suami D Serbu..." - Isteri Ke 2 Bahalol Amin ?

Written By AAKJ on Saturday, January 19, 2013 | 4:00 PM


Hehehehe..panas weHH !! Bahalol Amin bakal d 'ajar' oleh bini No2 beliau..? diajar secukupnya bukan atas dasar dendam kerana bakal d ceraikan..(maafkan ambo ina kiranya maklumat ini salah)...bukan d ajar kerana mangkok ni tak reti agama..akan d ajar kerana mangkok jamban ni tak pernah raa nak bersyukur hidup d Malaysia...

Bahalol Amin ni kalau d pentas ceramah..garang nak mamposs...kononnya dialah pejuang..dialah alim..haha tahap maksiama langit ke 7 dia hebat bila angkat Anwar menjadi Mahadi !! tuihhHH !! bolOO !!

Rupa-rupanya bila balik ke rumah bini No1..hahaha bukan setakat nak angkat muka dan suara..nak angkat kelopak mata pun dia tak berani..nak buka mulut kena hati-hati..silap buka maka adalah gelas atau mangkok Arcopal naik ke dahi..tu sebab terpaksa lebamkan dahi..hahaha..opss

Kadang-kadang balik rumah dari ceramah..belum sempat buka saji d meja makan..belum sempat tanya masak tak hari ni..beliau d hamun untuk basuh kain dan gosok baju dulu baru boleh makan..paling teruk..nak buka TV pun kena minta izin hahaha ye ke bahalol ? rakyat Malaysia nak tahu ni..aakj pun dengar dari jamban rumah mung je ni..hehe

Cerita sayu dan sedih aakj dengar dari sumber..tiba je masa nak melawat ligan bini No2..ada je maki hamun kena kat bahalol..bukan setakat maki hamun..pergi pun dengan poket kosong..cukup-cukup je minyak kereta..bawa baju pun selai je..seluar dalam dan lain-lain tak d bekalkan..haram bawa pakaian dari rumah bini No1..betul ke..aisshhhh aakj dengar banyakali dah ni dari sumber tepian ni hahaha...

Bini No2 pula selalu kena tengking depan public ? adehhh sedih wehh..serupo cerita ibu mertuaku..ehh ye ke cerita tu..hahaha zalim sangat katanya Bini No1..kalu takcaya..sumber kata..cu tengok masa mangkok taik ni pergi pejabat agama pahang kes dia d tangkap khalwat dengan bini orang..sapa dia bawa ? Bini No1 juga kan hahaha sebab ? adehhh Bini No1 lah King of the Queen..ehhh Queen of the King...adehh ke lagumana gelaran tu hahaha

Bini No 2 khabarnya bakal d penggal jadi janda..jadi ibu tunggal beranak satu..aakj pernah keluarkan berita d SINI

Masihkah kita ingat..semasa kejadian tangkapan jam 3 pagi itu..ketika kononnya isteri orang ini lari dari rumah dan ingin dapat NASIHAT peribodi Bahalol Amin..apa peristiwa itu ?

Saat tu himpunan hijau taik d Kuantan..kononnya Anti Lynas..semua sektariat berkumpul dan berkampung d Bandar Kuantan..Isteri ke 2 bukan tidur atau se Hotel dengannya? kenapa ? sedangkan bini No1 tak datang..hahaha kat sini anda tak nampak lagi..berjauhan dengan Bini No1 pun masih takut nak dok dengan bini No2..sebab hari tu bukan giliran Bini No2..maka henjut bantal je la malam tu hahaha bukan fitnah..seloka..ehhh ye ke seloka hahaha

Tapi menurut sumber dalam kain..ketika semua sektariat sibuk..Bini No 2 pun dengarnya kata sumber adalah salah seorang sektariat..sibuk uruskan ketibaan puok babi yang lain untuk berdemo..malah sahih dan confirm atau bahasa Kelate...cerak !! Ina dan Bahalol Amin tempah bilik hotel d Kuantan, bukan d Balok atau Cerating atau tempat Bahalol Amin d tangkap !!

Kata sumber..bahalol amin menipu bini No 2 nya dengan mengatakan beliau ada ceramah d tempat lain..lepas ceramah nak urus berjuta manusia masuk Kuantan untuk berbabidemo bersama..Bini No 2 tak percaya..tapi kerana sibuk jadi sektariat bodoh d Kuantan maka Bini No 2 balik tidur seorang diri sejuk d hotel Kuantan..nak aakj letak nama Hotel itu atau kita nak tengok..Bini No 2 bahalol ni nak jadi manusia jujur atau dia juga turut hipokrit bersama...

Kepada sahabat-sahabat Ina..tanyalah beliau sendiri..mintalah Ina jawab dengan ikhlas dan sumpah laknat..."benarkah malam itu beliau tidak bersama bahalol amin.."

Bahalol Amin lupa..bini No 2 beliau bukan calang-calang..rapat dengan nek lampir hapak..rapat sangat dengan team blogger dan facebooker pakatan haramjadah..hahaha Bahalol bakal jadi sambal tumis ikan haruan..telan mati mak..luah mati bapak..tak telan dia mati kangkang !! bertemu bukan setakat buku dengan ruas..ini bertemu dengan Ratu Ular Sawa..membelit lembut..membunuh slowwww hahaha siapla hang..



Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
January 19, 2013 at 4:34 PM

Eh..eh..ye ke dia takut bini no 1? kalau gtu macamana pulok ada satu blogger siarkan salinan repot polis yg dibuat oleh bini no 1 mengadu beliau dipukul oleh si suami? Cuba AAKJ semak dgn rakan blogger anda.

Anonymous
January 19, 2013 at 6:10 PM

Kalau tak boleh bela Harimau sekor ertinya tak payah lah nak bela Harimau lagi. Memang tak berkelayakan bela Harimau. Belalah kucing ke, tikus Belanda ke.

Jauhkan Harimau.

January 19, 2013 at 9:25 PM

next!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger