Label 10

Home » » "..Orang Bukan Islam Tidak Boleh Jadi Pemerintah.." Hadi Awang !

"..Orang Bukan Islam Tidak Boleh Jadi Pemerintah.." Hadi Awang !

Written By AAKJ on Tuesday, January 15, 2013 | 8:30 PM


Baca dengan berlapang dada..baca molek..jangan latah dulu..baca berulang kali kiranya tak paham..kalau dah berulang kali dan masih tak paham..ambik handphone atau mana-mana public phone call Hadi sendiri..tanya dia apa maksud dia sebenarnya keluarkan kenyataan ini !!

Mudah je dia..walaupun pada tahun 1981 tapi kesannya sampai hari ni..hadi awang ingat kita tak gali apa yang dia pernah auta..apa yang dia pernah lontarkan d ceramah politik beliau ketika d awal beliau cuba mencipta nama..supaya terkenal dan akan jadi calon pilihanraya..tu je asalnya..

Masa ni kalu mengikut sumber..pas tak dapat sokongan langsung dari orang Cina..Pas cuba takutkan Melayu Islam supaya jangan undi calon BN yang datangnya dari Cina Mca..kononnya orang kafir tak leh jadi pemimpin dan undilah pas kerena pas calon Melayu Islam.

Inilah tahap maksima Hadi Awang dan Pas untuk hancurkan ikatan komponen BN..sanggup keluarkan apa saja hadis dan quran dan tafsir ikut kepala lutut supaya orang kampung percaya dan takut dengan neraka yang mereka cipta.

Ketika Hadi Awang keluarkan kenyataan ini..walaupun zaman tu video mahal dan susah nak rakam..kaset ada hahah rakaman suara penceramah pas banyak d buat dalam bentuk kaset dan d jual semula d pasar malam atau d ceramah-ceramah pas..kat kedai buku milik puok pas pun ada..nanti aakj letak rakaman suara ceramah tu yee..kalu rasa aakj tipu maka bawa rakaman tu pada pakar cam suara..hehe alaaa serupo cerita C.S.I tulaa..biar depa cek..suara sapa sebenar dalam ceramah tersebut !!

..aakj sambung semula...

Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
January 15, 2013 at 8:50 PM

Hee hee aku ingatkan kalau tak faham, amik
telefon hentak kepala.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger