Label 10

Home » » Minyak Kelantan ! Proses Kosongkan Pasar Siti Khatijah Bermula !

Minyak Kelantan ! Proses Kosongkan Pasar Siti Khatijah Bermula !

Written By AAKJ on Thursday, January 31, 2013 | 10:27 AM




Notis itu berbunyi "peniaga dan penjaja Pasar Siti Khadijah dan kawasan sekitarnya hendaklah mengosongkan kawasan ini di dalam tempoh 60 hari. Arahan ini bagi membolehkan bangunan ini dirobohkan supaya aktiviti mencarigali minyak dapat berjalan lancar. Arahan Yang Dipertua Kota Bharu Bandar Raya Islam " didapati telah dilekatkan di beberapa lokasi di Pasar Siti Khadijah.

Notis itu dipercayai dibuat sebagai mengambil kesempatan di atas pengumuman Husam beberapa hari lalu berhubung penemuan minyak di atas daratan di beberapa buah lokasi di bandar Kota Bharu dan Tumpat.

Selanjutnya d SINI
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
January 31, 2013 at 12:09 PM

Penyakit fitnah dah mula menjalar. 50% kerja PAS dan 50% kerja UMNO sama cantik dan sama padan cuma perangai je yang membuatkan mereka hodoh. Sendiri fikir!!!!!!! PRU - 13 dah hampir menjelang.

Anonymous
January 31, 2013 at 12:16 PM

Notis pengumuman sempena pilihanraya. Taktik basi dari husam musang. Lepas pilihanraya mereka tarik balik botis tu, kata takde minyak ditemui, salah pengiraan semasa guna Excel untuk tentukan lokasi minyak taik tu... hehe

Anonymous
January 31, 2013 at 12:18 PM

@Anonymous

50% kerja UMNO??? Ape ko merepek ni labu??? UMNO ke yang pegang bandar Kota Bharu tu?? UMNO ke yang umum ada minyak bawah bandar KB tu??? Pakai otak la pikir tu sikit...!!!!!!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger