Label 10

Home » » Mat Sabu Minta Gereja Sediakan Makan Percuma ?!

Mat Sabu Minta Gereja Sediakan Makan Percuma ?!

Written By AAKJ on Friday, January 11, 2013 | 2:13 PM


Apakah ini sebagai ucapan terima kasih pihak gereja terhadap perjuangan Mat Sabu membenarkan Kalimah ALLAH d guna pakai dalam kitab kristian versi Melayu ?!!

Nampak gaya Mat Sabu bakal ganti Hadi Awang selepas PRU13 nanti sebagai Presiden kerana setara dengan rakan karibnya dari pakatan haramjadah..setara dan setaraf otak level lembu dengan Anwar yang inginkan kesamarataan dan Karpal yang sanggup gadai nyawa demi halang hukum Islam terlaksana..tuiHHH !!

Baca d SINI dan anda akan tahu jadual makanan d sediakan dan tempat tidur free beramai-ramai d sediakan..hahahaah mampusss...
Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
January 11, 2013 at 3:03 PM

Kalau aku. Tak lah aku makan. Baca jer pun macam nak muntah.

Boleh puak2 PAS ni telan? Iman aku ni lagi lah tipis pun tak lalu. Dorang macam mana ya? Oh dah binatang jenis babi .. pelastik pun sapu.

Anonymous
January 11, 2013 at 3:06 PM

Anuwar tengah bersusah payah ni tunggu kalau kalau Melayu bakar gereja satu Malaysia supaya jadi huru hara untuk rampas kuasa dan buat perlembagaan baru dengan ketepikan hak ke istimewaan orang Melayu dan Raja.

Anuwar bermimpi jadi Presiden Pertama Republik Malaysia. Sama macam Presiden pertama Singapura Yusof Ishak. Last Melayu Singapura jadi "Melahu". Tinggal telur jer.

Anonymous
January 11, 2013 at 3:17 PM

Dajjal sudah turun : Di saat itulah Dajjal akan muncul membawa ujian. Dalam satu riwayat, penyokong Dajjal akan memiliki bergunung roti (makanan) sedangkan orang-orang yang tidak percaya dengannya berada dalam kelaparan dan kebuluran.

Anonymous
January 11, 2013 at 3:53 PM

Baca surah alkahfi..pesanan rasulullah saw..10 ayat permulaan tu sgt jelas pd kita ttg apa yg blaku skrg. Bacalah segera spy kita semua selamat.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger