Label 10

Home » » Live ! Foto Tanah Runtuh Subang Jaya !! Pakatan Haram Tarah Bukit ?!

Live ! Foto Tanah Runtuh Subang Jaya !! Pakatan Haram Tarah Bukit ?!

Written By AAKJ on Thursday, January 3, 2013 | 9:29 PM






Nilah akibat manusia rakus..potong tanah..tarah bukit..ikut sedap hati mak bapak dia saja..!!

Kejadian petang tadi..aakj lalu jam 5 petang..6 kereta hancur..1 motosikal musnah dalam kejadian tanah runtuh d Bukit Cermin Putra Heights Subang Jaya Selangor !!

Kebetulan..alhamdulillah aakj tak kena musibah hasil dari tangan manusia yang tamak haloba !! dulu bukit inilah tempat riadah anak-anak muda yang hobinya menunggang basikal lasak..lereng bukit inilah mereka setiap minggu mandikan peluh bersama kawan-kawan yang punyai hobi yang sama.

Sebaik saja puok pakatan haram jadah ni menang d Selangor..bukit yang juga menjadi tempat penduduk menjamu monyet-monyet liar dengan pisang dan makanan..umpama mini zoo..kini segalanya musnah kerana nak bina rimah berharga jutaan ringgit !! gilOOO tuihHHH !!

Aakj selalu datang sini sebab rakan dan taulan aakj ramai d sini..hujung minggu dulu dulu aakj bersama team basikal lasak..bukan join depa tapi melihat anak muda anjurkan program mereka sendiri..kadang-kadang datang dari seluruh Malaysia !! Sekarang tiada lagi..

Minta SPRM siasat !!

...bersambung...aakj akan cari foto kenangan lalu dan bongkar kenapa projek ini tergesa-gesa d buat sebaik puok kera ni menang !!..ada projek risiko tinggi sedang d bina..nanti aakj letak foto !!

kita nak tengok puok kera ni jawab guane hahaha..kepada mangsa yang selamat..aakj tumpang sedih lihat kereta & motorsikal depa hancur !!


Share this article :

+ comments + 8 comments

Anonymous
January 3, 2013 at 10:22 PM

inilah yg aku tak suka dan tak sanggup tengok dan dengar..........oh alam, manusia jahat tak punya hati mindalah pemusnahmu

Anonymous
January 3, 2013 at 11:15 PM

bleh buat duit tu..skrg org suka mandi selut...panggil amekow buat program..ni semua salah pr

January 3, 2013 at 11:56 PM

Depa ni lebeh lanun dari lanun....asik tuduh org je sebenarnya diaorg lebeh teruk lagi...

Anonymous
January 4, 2013 at 2:08 AM

Penduduk pun kata kerajaan pr rakus. http://www.suaragenerasibaru.com/?p=52185

Anonymous
January 4, 2013 at 9:41 AM

Aleh takat tanah runtuh.......habis tu yg tanah runtuh kat Setiawangsa tu...........apa hal pulak

Anonymous
January 4, 2013 at 10:08 AM

Memang puki mak betul dia orang ni, ingat bukit ni bapak korang punya ke? Kalo DAP memang memang habis kena tarah semua hutan kat malaysia ni. UMNO pun bangang gak kasi peluang kat berok2 ni naik kepala. Tu lah liberal tak bertempat, tengok apa dah jadi? semua orang susah korang sama2 kenyang jugak.

Anonymous
January 4, 2013 at 10:46 AM

aku tanya orang depa kata Majlis Bandaran skarang ni memang best, buat kerja sita situ kena sita...baiklah kononya under DAP-babi. Tapi Gajoh depan mata tak nampak! memang tak masok akal, hari hari aku tengok bukit ni kena tarah, dari mula sampai sekarang. Minggu lepas aku tepikir bila plak nak runtoh binatang ni, so pagi tadi aku dengar memang runtoh. Tengok kat bukit tu korang memang sakit hati, siapalah si sial yang buat benda tu, memang pengkhianat terang terang. Orang macam ni kena sula aje depan publik baru orang lain takut buat.

Anonymous
January 5, 2013 at 2:20 AM

ir arep timbalan pengarah kej mpsj kaya raya oiiii...gi mekah pon cina tarah bukit ni yg sponsor....SPRM tolonglah siasat betul ke tidak...gaji berapa sen je keje gomen tp hidup mewah bak jutawan,org kt sekeliling bute ke?sekali lg mintak SPRM cek...rumah mewah, superbike baru, kete banyak..alphard lah..etc.....dpt ir pon pki upah consultant....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger