Label 10

Home » » Jesus Adalah ALLAH Dalam Bentuk Manusia ?!! Nauzubillah !!

Jesus Adalah ALLAH Dalam Bentuk Manusia ?!! Nauzubillah !!

Written By AAKJ on Thursday, January 10, 2013 | 12:25 AM




Part I, Klik d SINI bagi yang nak tau sapa Bapak Iblis Malaysia !!

Islam bakal bercelaru kerana politik sesat yang dalam diri mereka hanya satu - MENANG PRU13 dengan apa cara sekali pun walaupun terpaksa gadaikan kesucian Islam dan maruah bangsa.

Allah cipta manusia dan jin untuk sujud taat padaNya..Allah hantar Nabi dan Rasul untuk menjadi perantara antara Pencipta dan Makhluk yang d ciptanya..memberi gambaran akhirat..memberitahu apa janji Allah dan apa amaran Allah..ini yang ada dalam diri ummat Islam. Ini IMAN yang wajib ada. Yakin pada Allah dan ikut cara hidup Nabi yang d hantar ketika itu.

Bagi ummat Islam, hanya Islam bawa kebahagiaan dunia dan akhirat..hanya Allah yang Esa atau satu yang wajib d sembah hanya Allah..tiada dua atau tiga atau berupa bentuk..kenapa sebegini mudah pun Nik Aziz dan Hadi Awang GAGAl untuk berkata benar...berkata dengan ikhlas kepada penganut yang jahil dan penganut yang dah d sesatkan oleh mereka berdua !!

Banyakali aakj bagitau samada d Facebook atau d blog atau d mana saja media maya..nik aziz dan hadi awang hanyalah manusia bangang yang tak tau apa2 bab Islam..berlakun..tak tau belajar kat mana dan pengkhususannya dalam bidang apa..

Khabarnya mangkok berayun dua ekor ni mak bapak depa hantar kononnya d luar negara..ada pernah kita tahu berapa lama depa d sana ? dengar2 d sana pesen belajar selagi tak lulus boleh ulang beratus kali sampai lulus..tu sebab bila balik Malaysia..Nik Aziz kerja kat mana..Hadi Awang pun sama..kalau hebat sangat..mereka berdua dah lama balik jadi Mufti negeri sekurang-kurangnya..

Nak salahkan paderi kristian tak boleh sebab depa mana tahu bab Iman dan Amal Islam..

Tanggunglah kamu Nik Aziz dan Hadi Awang lepas kamu mati !!

Aakj; kalau salah copy skrin d atas maka salahlah aakj..kawan yang hantar..aakj keluarkan..aakj tanya..bukan debat..buat apa debat dengan puok kera kalau bingai tak abih !


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger