Label 10

Home » » Kalimah Allah !! Nik Aziz & Hadi Awang Ejen Iblis ?!

Kalimah Allah !! Nik Aziz & Hadi Awang Ejen Iblis ?!

Written By AAKJ on Wednesday, January 9, 2013 | 2:00 PM

hadi_nik_aziz_

Dah jelas..dah terang..tak yah nak suluh waima dengan lampu picit bateri AAA hahaha Nik Aziz dan Hadi Awang sudah jadi ejen Iblis laknatullah....nauzubillah !!

Semalam..katanya d gereja..ada meeting khas antara puok anjing iblis ni dengan puok kera pakatan haramjadah..buat d gereja..aakj ulang tulis hahaha..keputusannya Parti Pas sesat bersetuju membenarkan penggunaan nama ALLAH dalam buku bible berbahasa Melayu ! Betulkah ini ? Apakah aakj salah dengar atau salah baca ?

Klik d portal milik pakatan haramjadah d SINI dan anda baca dengan hati yang terbuka..babi !! tuiHHHH !! nama Maha Pencipta..ALLAH sudah mula d lacurkan oleh anjing-anjing yahudi yang berselindung d sebalik perjuangan Islam yang Maha Suci !

Iblis level rendah sekali je ni mari rasuk mangkok berayun dua ekor ni..bisikan syaitan yang tahap jamban meranapkan benteng iman mangkok dua ekor ni yang kononnya paling "ter ulama' dalam Malaysia hahaha aakj tak tahu nak tulis apa..TER ULAMA tu kira paling tinggi ilmu la tu hahaha tuiiiHHH !!

Tak susah untuk Iblis lantik ejen..tak perlu hantar Iblis yang berpangkat Jenderal untuk matikan cahaya Iman dalam diri mangkok berayun ini..

Maaf aku nik aziz
Maafkan aku hadi awang
Maafkan aku penganut pas yang jalang

Hanya label EJEN IBLIS yang sesuai untuk mangkok dua ekor yang hang semua puja bagaikan dewa tanpa dosa !

Iblis tak goda binatang..Iblis tak perlu goda anjing dan babi..
Iblis tak perlu ambil masa yang lama untuk lantik manusia sebagai ejennya
Iblis tak perlu berlutut merayu supaya menjadi pengikutnya
Iblis hanya perlu masa antara kedua salam d akhir solat..itu saja masa Iblis perlukan untuk sesatkan manusia.

Tak perlu aakj letak hadis dan quran semata-mata nak tunjuk bahawa ALLAH adalah nama yang suci dan JESUS bukan nama ALLAH !

Tak perlu aakj nak sandarkan perawi untuk sahihkan bahawa JESUS itu bukan nama ALLAH !

Tak perlu aakj nak letak sanad yang mana nak tunjukkan bahawa nama suci ALLAH ini tak sama taraf dengan mana-mana patung berhala dan mana-mana nama berhala yang d anggap tuhan !

Kenapa mangkok berayun dua ekor ni cuba nak heret ummat Islam d negara ini sesat bersama mereka ? ALLAH ni sama dengan nama Berhala lain ke ?

Mangkok berayun dua ekor ni nak samatarafkan ALLAH dengan patung pujaan kepercayaan yang lain ?

Kerana UNDI..Iman tergadai !!
Kerana UNDI..Nama Allah jadi cagarannya
Kerana UNDI..Islam di lacurkan !!

Muhasabahlah...bertaubatlah nik aziz dan hadi..anda bakal mati tanpa kalimah tauhid kiranya anda cuba 'bermain' dengan nama suci Allah ini !!


Share this article :

+ comments + 9 comments

Anonymous
January 9, 2013 at 3:22 PM

aku tak tinggi agama setakat cikgu ngajar abc jak.. kaum musrikin ni nak guna kalimah ALLAH (Allah mereka disamakan dgn manusia, berhala dll)Apakah SAMA ALLAH mereka dgn ALLAH aku??? TIDAK!!! Hari ini iman umat islam adalah setebal kulit bawang, katakan aku ada anak yg bru nak mengenal ALLAH berkawan plak dgn Anak Musyrikin yg guna kalimah ALLAH.... apabila mereke bercerita mengenai ALLAH... kata mereka ALLAH kami sama..... Katakanlah diterbitkan buku karikatur brgambar tertulis kalimah ALLAH oleh kaum musyrikin, anak aku yg bru mau mngenal ALLAH terbaca... Ayah, ni rupanya rupa ALLAH .... fikir-fikirkanlah ...

Anonymous
January 9, 2013 at 3:37 PM

Tuhan = God (umum), setiap agama mempunyai nama tuhan yg khusus, islam=Allah, Hindu=krisna dll, kristian=yesus, Jadi mengapa perlu mereka ini menggunakan kalimah ALLAH??? Siapa ALLAH mereka maksudkan.. Tuhan Bapa? Tuhan Anak? @ Roh Kudus? (konsep trinity)..atau ketiga2 nya sekali yg di maksudkan dgn ALLAH! (juga dikenali yahweh???pada pemahaman aku)... manakan sama ALLAH dengan Yahweh ... jadi mengapa perlu guna kalimah ALLAH? ada udang disebalik batu..

Anonymous
January 9, 2013 at 4:11 PM

mmg GAMPANG tol PAS nie!!
setan bertopengkan manusia..berlagak alim plak tuh!!
mmg F***k lah weeehhh!!!!

Anonymous
January 10, 2013 at 1:01 AM

apa nak heran.. ada mufti dan bekas mufti pun sokong beb.. camana nak buat tu??

Anonymous
January 10, 2013 at 6:03 AM

Jelas Nik Aziz dan Hadi bukan ulama yang mempertahankan agama Islam... beratus ribu kali lebih baik Najib dalam mempertahankan Islam... fikir-fikrkanlah saudara-saudari sekalian...

Anonymous
January 15, 2013 at 4:49 PM

korang sumer baca KITAB berita harIan dan utusan melayu dan terus percaya..... walaupun berita dah diputar belit..... UTK BERI KEADILAN KPD DIRI SENDIRI SILALAH BERANIKAN DIRI BACA SUMER AKHBAR... KERAJAAN DAN PEMBANGKANG, NILAI SENDIRI DAN TANYA USTAZ YANG TIDAK BERPARTI BARU BOLEH NILAI BETUL2... LAGI CANTIK KALU BUAT SOLAT HAJAT DULU POHON PETUNJUK SEBELUM SENANG2 NGATA ORG NI BETUL ORG NI SALAH........................................WASSALAM.

Anonymous
January 19, 2013 at 6:26 AM

situasi dia antara 3 manusia, najib, tok guru, dan macai2 yg sokong najib serta kutuk tok guru. antara 3 golongan ni...

1. najib : tak membaca
2. macai : baca utusan dan berita hairan
3. tok guru : baca, kaji, serta hafal beribu2 helai kitab agama

sapa antara di atas yg patut berubah dulu apa yg dibaca sebelum berkata2? jawapannya : najib dan macai

March 30, 2013 at 12:40 AM

"Anonymous January 19, 2013 at 6:26 AM
situasi dia antara 3 manusia, najib, tok guru, dan macai2 yg sokong najib serta kutuk tok guru. antara 3 golongan ni...

1. najib : tak membaca
2. macai : baca utusan dan berita hairan
3. tok guru : baca, kaji, serta hafal beribu2 helai kitab agama

sapa antara di atas yg patut berubah dulu apa yg dibaca sebelum berkata2? jawapannya : najib dan macai"

1. Mana kamu tau najib tak membaca? -Ini boleh dikatakan fitnah.
2. Mana kamu tau macai baca utusan dan berita harian sahaja? -Ini boleh dikatakan fitnah.
3. Mana kamu tau tok guru baca, kaji, serta hafal beribu2 helai kitab agama? - Ini boleh dikatakan fitnah.

Walaupun kita nak kata, nak tunjukkan tok guru ni baik.. tapi kita tak boleh katakan perkara yang tidak diketahui secara sahih walaupun tujuan baik, kata2 pun baik.

Contohnya :- Kalau tok guru sebenarnya hafal beberapa ratus helai & tidak beribu2 helai kitab agama?

Kata2 tuan boleh mendatangkan fitnah dan boleh juga dikatakan fitnah.

"sapa antara di atas yg patut berubah dulu apa yg dibaca sebelum berkata2? "
JAWAPAN : Kamulah patut berubah sebelum berkata-kata.

p/s : peringatan ini utk diri saya juga.

Anonymous
April 20, 2013 at 11:30 PM

google gambar najib n family..then google gambar tuan guru nik aziz n family..bandingkan....klu x puas hati lg..cari kat utube...masih x yakin?buat solat istikharah sebelum mengundi...selamat mencuba n smoga diberi hidayah dariNya..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger