Label 10

Home » » Himpunan Seciput Samsidar ! 700 Ribu Hadir Hadiah Manis Dari Anwar !

Himpunan Seciput Samsidar ! 700 Ribu Hadir Hadiah Manis Dari Anwar !

Written By AAKJ on Monday, January 14, 2013 | 2:00 PM


DemobabiKL baru habis..ada manis..pahit..suka..duka..untung..rugi..huhu semua dapat rasa..semua dapat rata !

Yang pasti kumpulan yang sayangkan Samsidar puashati sebab khabarnya Anwar keluarkan kenyataan yang hadir adalah 700ribu orang..satu hadiah manis buat Samsidar..betul ke nuar..

Kumpulan Wan jijah hanya keluarkan jumlah 40 ribu yang hadir..akhbar pakatan haramjadah lebih dari angka yang d berikan kumpulan wan jijah..cai media maya pakatan haramjadah berbeza-beza angkanya haha semuanya tercari cari angka hempir sejuta la kot..penyedap hati yang terhina..hilang airmuka, malu tahap gaban..trasa boddo serupa sekut merrie..

Macam-macam dah perasaan timbul bila Stadium Merdeka yang hanya muat tempat duduk itu boleh menampung 30 Ribu manusia..campur la sendiri berapa yang kat kuar dan yang dok solat arah kiblat berlainan..semua dah jadi karut !!

Apapun jumlah yang hadir adalah termasuk bayi yang d bawa dengan kereta sorong baby..termasuk anak kecil yang d dukung mak bapak..termasuk penjaja..anggota polis..penjaga stadium..wartawan..jurugambar..pelancung yang ingatkan ada pertunjukan sarkis dan yang ingatkan karnival ala ala jom heboh..haha

Kanak-kanak je dah 10 ribu kot hehe..kita tunggu polis akan buat siasatan..emmm nak tengok gambar dan video termasuk yang d publishkan oleh jurugambar dan blogger..blogger ni dialah ambik gambar..dialah yang publish cerita..aakj hormat dan tabik kepada semua pengamal media maya yang ikhlas turut 'berberita' mengenai event yang amat GAGAL ini !!

Aakj pernah tulis d SINI tentang syarat yang telah d langgar oleh puok kera dan polis tak tangkap sorang pun masa demobabi tersebut...sepatut tangkap je yang masuk stadium..bukannya baru nak siasat..semua dah balik ke rumah masing-masing..semua dah reka cerita d kedai kopi tentang pengalaman datang KL..pengalaman dalam Stadium Merdeka..pengalaman kononnya ramainya manusia datang Sokong Samsidar...

Anwar nak berbohong apa lagi tang jumlah yang hadir..semua rakyat Malaysia tidak buta..yang kelakar..ada juga yang edit gambar tu hinggakan ada yang terpaksa panjat bumbung sebab stadium penuh !

Nik Aziz sepi..Hadi Awang senyap sunyi..Mat Sabu d larang bentangkan jumlah yang hadir..malu dan lari hahaha..



wakil Dap..


cat walk...model China ?


anjing baju hijau !


Akhirnya seperti biasa..seperti mana-mana himpunan dan ceramah..siapa yang untung...kemana duit ni nak d salurkan..siapa yang bakal simpan duit ni..ke poket siapa..berapa jumlah duit yang d kaut ? heheh semuanya tak nak jawab ..dok jawab berapa jumlah yang datang..dok menipu..tuihHH !!

Sedarlah kita..mereka nak menipu kita yang masih waras ni weyyy hahaha.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger