Label 10

Home » » Himpunan Sayang Samsidar !! Foto Nurul Izzah Berjalan Dengan "CIBEI" ?

Himpunan Sayang Samsidar !! Foto Nurul Izzah Berjalan Dengan "CIBEI" ?

Written By AAKJ on Sunday, January 13, 2013 | 9:18 AM


Lesu..penat..jalan jauh..hahaha lakunan..beliau hanya menapak tak sampai 100 meter dan bodyguard serta pemandu peribadi dah ready nak ambiknya d hujung jalan.

Tudung kepala menampak rambut terjuntai-juntai..sluar ketat dan tshirt sendat..puok kera pas nak komen ke nak aakj hentam kat sini hahaha..

Benarkah beliau semalam berjalan dengan bakal ibu tirinya yang d kenali sebagai Darling dari bandung yang berdarah CIBEI ? Baca d SINI.

Yang amat aakj hairan..kat mana suami Nurul izzah ketika ini? kenapa makin lama makin jauh antara mereka..sudah berpisah katil atau bercerai bilik atau sayang d palang orang ke tiga...hehe aakj dok menyibuk la plak haha..sebenarnya kisah asmara nurul izzah ni agak kelabu..berarak mendung kelabu kata lagu yang sohor zaman dulu dan hingga kini pun sohor..

Kelabu hubungan Nurul dengan pensyarah..? atau kelabu hubungan nurul dengan Tian Chua ? Sekadar aakj nak bertanya..kalau nak jawab maka jawablah d tempat komen..kalau rasa tak nak jawab aakj tak paksa..tapi jangan sampai aakj cari jawapan itu sendiri wahai Anak Anwar hehe..sumber banyak nak bagitau ni..gambar dan video pun ada..huhu..

Mehh baca d SINI





Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
January 13, 2013 at 10:44 AM

Si Anak Puaka Sial ni menyokong Kempen Sayang Samsidar??

Merestui Kecurangan Bapak nya yang kaki Mantat Daging2 Haram!!

Anonymous
November 27, 2013 at 2:57 AM

apa hukumnya menuduh perempuan baik berzina? penulis blog ni patut disebat.
“Dan orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik (berbuat zina) dan mereka tidak mendatangkan empat orang saksi, maka deralah mereka (yang menuduh itu) delapan puluh kali dera dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya. Dan mereka itulah orang-orang yang fasik.” (QS.an-Nur:4)

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger