Label 10

Home » » Himpunan Aman Pelajar Tadika Selangor Tertipu Janji Munafik !! Jom !!

Himpunan Aman Pelajar Tadika Selangor Tertipu Janji Munafik !! Jom !!

Written By AAKJ on Thursday, January 24, 2013 | 6:00 PM


khalid penipu
Manifesto merupakan janji hitam putih yang patut ditunaikan. Janji manifesto pakatan haram yang menipu tanpa batasan sememangnya telah memakan diri mereka sendiri. 
Pada PRU12 yang lepas mereka berjanji akan memberi RM50 setiap bulan kepada semua murid pra sekolah selama sebelas bulan setahun.  Hampir lima tahun berlalu namun janji pakatan haram tinggal janji kosong sahaja. RM50 x 11bulan x dari tahun 2008.


Malahan mereka meneruskan lagi pembohongan kononnya mahu menubuhkan TUNAS dengan sombongnya. Mereka mendabik dada dengan dana sebanyak RM 6 juta.  
Kajian telah dibuat berkenaan pemberian bantuan awal persekolahan RM100 untuk murid-murid sekolah telah terbukti 60% ibubapa penerima merupakan dari pakatan haram.
Maka rakyat Selangor dengan bantuan BTR Badan Bertindak rakyat di bawah Datuk Syed Anuar yang mahu menuntut hak  dan janji PRU12 pakatan haram ditunaikan.

Pada 26 Januari 2013 ini para ibubapa yang belum menerima RM 50 sebulan untuk anak-anak pra sekolah di alu-alukan untuk menyertai demo aman menuntut hak ke atas pakatan haram Selangor. Dalam jam 9 pagi kami akan berkumpul di Dewan Orang Ramai Mentari Court Business Centre PJS 8.

Rakyat Selangor harus tuntut hak mereka.  Sepenggal pemerintahan pakatan haram di Selangor telah mengajar rakyat hakikat siapa sebenarnya pakatan haram ini.  Sikap pakatan haram yang cukup mirip dengan sikap para munafik seharusnya menyedarkan rakyat untuk menolak pakatan haram dari persada politik negara.

Selanjutnya baca d SINI
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger