Label 10

Home » » Foto Gadis Delhi Di Rogol Dalam Bas Di Dedah !!

Foto Gadis Delhi Di Rogol Dalam Bas Di Dedah !!

Written By AAKJ on Thursday, January 3, 2013 | 2:00 PM

Gambar wanita india kena rogol

Akhirnya mangsa kerakusan nafsu manusia ini menemui ajal..sadis..ganas..kejam..gilaa..perghhHH geram juga ambo..basso menate soddok nafsu yang akalnya letak kat lubang taik..tuihhhHH !! sori..agak emo bila ambo baca kes ini !!

Renungkan..fikir dengan matang..letak kepentingan negara d depan..

-Apa akan jadi kalau kita bagi manusia yang singkat otaknya memacu negara ini?
-Apa akan jadi kalau kita letak manusia yang bertopengkan syaitan memerintah Malaysia ?
-Apa akan jadi kalau kita beri kuasa kepada manusia yang kuat tabur fitnah ?
-Apa akan jadi kalau manusia yang punya nafsu luarbiasa, nafsu pada jantan dan wanita ?
-Apa akan jadi kalau kita beri mandat kepada pelanggan pelacur jadi ketua negara ?
-Apa akan jadi kalau manusia yang guna Islam untuk kepentingan diri kita jadikan Imam kita ?

Sanggupkah kita gadaikan Tanah Melayu yang sudah bertukar nama kepada Malaysia kepada manusia yang bakal tukar lagi sekali tanah ini ? seolah tanah ini tidak bertuan ?

Sanggupkah kita gadaikan kemakmuran dan kedamaian yang kita bina selama ini kepada manusia yang punyai hutang peribadi dengan yahudi ?

Sanggupkah kita lihat anak cucu kita merempat di tanah sendiri ?
Sanggupkah kita lihat manusia yang letak anak bini sendiri dalam barisan kepimpinan negara kelak ?
Sanggupkah kita pertaruhkan maruah Agama dan Bangsa yang sekian lama memacu bersama bangsa lain dalam keadaan aman dan harmoni ?

Bolehkah kita biarkan manusia yang gunakan isteri untuk tutup dosa liwat ?
Bolehkah kita biarkan manusia yang gunakan  isteri untuk tutup dosa zina ?

Manusia jenis apa..malam ceramah agama..sebelum subuh berzina dengan pelacur ?

Manusia jenis apa..malam ceramah agama..sebelum zohor bersama bini orang dan bini kawan dalam bilik hotel ?

Manusia jenis apa..malam ceramah agama..sebelum asar kena tangkap bersama bini orang dalam gerabak keretapi ?

Fikirkanlah sebelum anda melangkah masuk untuk memilih pemimpin anda..undi anda..anda yang bertanggungjawab di akhirat !!



Share this article :

+ comments + 9 comments

January 3, 2013 at 2:12 PM

Kemungkinan besar jugak kes macam nie akan kerap berlaku bila PR memerintah, dah laa mintak kebebasan beragama, lepas tue pulak PKR dgn cara LGBT musibatnya.

Yang PAS lak dok jadi Parti Angguk Saja bila geng depa buat perangai..

bodoh punya PAS.

Anonymous
January 3, 2013 at 2:24 PM

Aku pernah dengar sorang tua kata yang si kaki sodok tu sejak zaman dia kat UM dah lanyak anak gadis orang kat pandai dalam dan kerinchi...

Anonymous
January 3, 2013 at 2:46 PM

sejak dia ngaji di MCKK lagi dia dah kaki sodokkkk dah .... pak dia pun depa kata kaki sondol gak.

Anonymous
January 3, 2013 at 3:07 PM

Kalau jadi di Malaysia berduyun duyun Lawyer2 PKR/PAS/DAP mempertahankan perogol perogol tersebut jika keluaraga mereka melapor kepada parti2 perosak negara ini. Di samping itu pelbagai demonstarsi dilakukan mereka bagi mengutuk Polis yang tidk menjaga keselamatan dengan betul. Padahal meeka2 ini lah yang ramai-ramai membela penjenayah penjenayah ini. Merka2 ini juga lah yang anti POLIS..

Anonymous
January 3, 2013 at 3:24 PM

Anwar peliwat, penzina, pengkhianat negara, makan wang kerajaan. Keluarga Anwar mendiamkan diri akan kelakuan bapa mereka, bini mendiamkan diri apabila dia tahu sisuami peliwat,penzina dan pengkhianat negara.Wan Azizah mementingkan kekayaan keluarga mereka. Inilah cita-cita keluarga pengkhianat negara mahu memerintah Malaysia.

Anonymous
January 3, 2013 at 3:31 PM

mmg gampang anuar sekor ni..kalau boleh batang mop nak bawak ke kubur..sial

Anonymous
January 3, 2013 at 7:02 PM

Dalam sejarah Melayu.. Anuar merupakan Melayu paling BANGSAT dan BEJAT ..

Anonymous
January 3, 2013 at 9:12 PM

Cai2 PR hampa dok tggu apa lg? Masuk la back up pemimpin anugerah bangsat hampa tu

Anonymous
January 3, 2013 at 9:19 PM

heran ....tak pernah aku dengar wan azizah ada cincin berlian jutaan ringgit..ada beg kulit ratusan ribu...berjoget terkinja-kinja....heran...tak pernah pulak dengar anuar tu dijatuhi hukuman meliwat oleh mahkamah..dapat komesen ratusan juta...memlarikan duit lembu...tak pernah pulak dengar .... anuar menongek amah ...membaham budak bawah umur dimelaka...sampai orang yang mendedahkan pulak masuk jel ...ish..ish..ish..memang bangsat si anuar ni ish..ish..ish ATAU KORANG YANG JELES DENGAN DIA KOT ....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger