Label 10

Home » » Foto !! Anwar Di Hotel Gazza ?

Foto !! Anwar Di Hotel Gazza ?

Written By AAKJ on Thursday, January 24, 2013 | 11:30 AM






Tercatat dalam sejarah negara kita, sejarah manis Malaysia yang mana Perdana Menteri Dato' Seri Najib Tun Abd Razak adalah Perdana Menteri Malaysia pertama yang menjejak kaki di bumi Palestine setelah sekian lama "Suara Malaysia" berkumandang inginkan kedamaian wujud di sana.

Dari Mesir, setelah bertemu rakan sejawatnya,PM Morsi, PM Najib terus ke Gazza untuk bertemu PM Palestine, Ismail Hanayeh.

Kesungguhan Malaysia tentang isu perdamaian antara dua kumpulan besar yang inginkan kemerdekaan Palestine, Hamas dan Fatah amat konsisten. Ianya bukan satu jalan mudah ianya bukan setakat melibatkan masa yang agak lama malah melibatkan pertumpahan darah antara dua kumpulan ini yang dilihat seolah-olah tidak berpenghujung.

keh keh..usah dok mimpilah nuar..hang ke mana hari ni hahaha...kat atas tu dalam hotel mana ? dengan sapa? lepas buat apa tu hahahah opsss sori..gambar hiasan..tabik PM Najib

Selanjutnya foto dan cerita d SINI
Share this article :

+ comments + 2 comments

January 24, 2013 at 12:09 PM

Itulah fuckatan...
Bodoh tak boleh diajar
Cerdik tak boleh diikut
Sesat tak boleh ditunjuk
Bahlol tak boleh dibentuk
Hidup menyusahkan orang...

Otober 2012 sebelum ni Emir Qatar Sheikh Hamad Khalifa masuk ke Gaza kerana ia bersempadan dengan Mesir. Najib pun ke Gaza kerana dimaklumkan oleh para diplomat dan anggota perisikan keselamatan Malaysia, Mesir dan Palestin tak selamat jika lawat Tebing Barat. Februari 2013 ni pula PM Tunisia akan melawat ke Gaza. Dia pun menerima nasihat yang sama.

Alahai bodohnya PAS dan juak sefuckatan isu keselamatan di palestine. Sebab tu Allah tak benarkan orang tak cerdik perintah negara!

January 24, 2013 at 1:14 PM

Saya sebagai rakyat malaysia berbangga dengan DS Najib dan Datin Rosmah.. takde pun pemimpin pembangkang yang berani lakukan dan buat macam DS dan Datin, buarlah apa orang nak kata, yang pasti kami semua dibelakang DS dan Datin Rosmah, semoga selamat didalam menjalankan lawatan ke gaza. Amin

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger