Label 10

Home » » Demobabi KL !! Foto Anak Pendemo Tidur Tepi Longkang !! Mak Bapak Bingai !

Demobabi KL !! Foto Anak Pendemo Tidur Tepi Longkang !! Mak Bapak Bingai !

Written By AAKJ on Sunday, January 13, 2013 | 5:00 PM


tuiHHHH !! itulah selayaknya dari aakj sebagai pembuka bicara..mangkok hayun..jamban taik sungguh mak bapak yang punyai akal singkat !!

Kerana nak upah maka d angkut semua sekali..jenis manusia tamak haloba dan tak pernah nak pikir nasib untung anak d masa depan. Hanya kerana upah yang d kira ikut kepala maka mak bapak bingai ini tak berfikir panjang..janji duit dapat. Keselamatan anak letak kat tepi..tuiHH lagi sekali !!


Lihatlah betul-betul foto yang aakj ambik dari blog sahabat d SINI dan anda buat penilaian sendiri..tengok muka budak pempuan tu..cemas dan ketakutan terpampang d raut wajah yang tak berdosa ini.

Pihak berkuasa masih nak berdalih atau memang nak lepaskan semua yang bersalah libatkan anak dalam himpunan babi ni ?

Semalam aakj dah tanya d SINI dan mohon polis atau gani patail jawab..huh !! nak tidur pun susah dok pikir nasib anak bangsa kalau puok kera ni perintah negara.


Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
January 13, 2013 at 6:17 PM

Ish...terkejut. Ingat gambar kanak-kanak di Syria atau di Gaza. Rupa-rupa nya di KL. Mak bapa kanak-kanak ni ke mana? Oooo...berjuang, berjuang untuk PELIWAT, PENZINA, PENGKAFIRKAN ORANG ISLAM, PENYELEWENG, TAK BERMORAL, PENCACAI DAPigs, Yahudi. Emmmmm BODOH betul mak bapak kanak-kanak ni. Semoga kanak-kanak tersebut dapat menginsafkan maka bapa mereka apabila mereka jadi dewasa.

Anonymous
January 13, 2013 at 7:06 PM

Kalau malaysia jatuh kpd pembangkang, mcm tu la masa dpn anak2 kita. Bagos la diorg dok prektis siap2.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger