Label 10

Home » » wOOW !! DAP WUJUDKAN BIRO ULAMA ISLAM DALAM PARTI ?!!

wOOW !! DAP WUJUDKAN BIRO ULAMA ISLAM DALAM PARTI ?!!

Written By AAKJ on Monday, December 17, 2012 | 10:30 AM


DAPpolitburo2013


Hahahah opsss nok sukko wehhh..2 pejuang Melayu Dap jadi pembantu Karpal..sekor lagi jadi Pengerusi Biro Agama Islam Dap...hehehe tengok molek sapa yang jadi ustaz dap ni hahaha opsss nok sukko lagi..

Aakj ucapkan terima kasih pada HELEN ANG di atas foto yang aakj letak d atas...

Biro Makan & Minum pun ada..hahaha tu je yang Dap nak tunjuk pada rakyat Malaysia selain biro-biro yang mengarut dan tak relevan langsung dengan perjuangan parti..hanya sesuai untuk parti anak beranak.

Tengoklah anak siapa dalam susunan kepimpinan parti taik ni..anak Lim Kit Siang..anak Karpal Singh..anak kawan baik Lim Kit Siang yang masanya banyak dalam hutan..tokey balak atau komunis tu aakj tak pastilah tapi aakj ada foto ayah Teo Nie Ching tepi longgokan kayu balak...

Ohh lupa..ada dua ekor lagi penganut Dap..Melayu..arifin omar haha bahagian biro tambahan kesetiausahaan..keduanya dok dalam bahagian pengkeraniaan je hahaha..opsss..bukan nak hina tapi makin lama aakj tenung struktur d atas terasa makin nok suka..seolah-olah puok taik ni tak tahu nak selit kat mana Melayu yang sokong mereka..tak selit nanti kang tak dapat sokongan hahaha..

Entah kat mana kelulusan mangkok yang d letak untuk kendalikan soal Islam dalam pari Dap pun kita tak tahu hahah..sikit lagi kalau tak caya..puok celaka Pas akan panggil dia USTAZ hahaha opsss lagi..sori...

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger