Label 10

Home » » MAZIDUL AKMAL MENIPU ?!! VIDEO !

MAZIDUL AKMAL MENIPU ?!! VIDEO !

Written By AAKJ on Monday, December 17, 2012 | 12:00 PM



Walaupun ini bukan satu hiburan secara langsung, masyarakat harus tahu jika sesuatu laporan itu telah di’sampaikan secara salah — supaya tidak terbabas.

Niat Mazidul Akmal Sidik untuk menyedarkan para pengguna jalanraya tentang pentingnya memandu secara berhati hati itu murni, tetapi janganlah sampai berbohong.

Dalam edisi terbaru Majalah 3 Sabtu lalu, Mazidul Akmal Sidik telah di’dakwa menggunakan satu video lakonan semula tanpa memaklumkan kepada penonton program tersebut.


Malah, nada laporan beliau ketika itu juga seakan memberikan gambaran lakon semula oleh penunggang professional itu memang terjadi & ini menyinggung mereka yang terlibat.

Peminat sukan motorsikal di beberapa forum berkaitan juga menyelar tindakan Mazidul Akmal Sidik ini yang di’anggap tidak selari dengan kod juga etika kewartawanan.

Anda boleh tonton video sedutan laporan Mazidul Akmal Sidik untuk Majalah 3 selepas ini — sambil itu, ambil mesej yang positif, berhati hati akan AES ketika memandu.


-kudinstory
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
December 17, 2012 at 1:50 PM

Paparan Majalah 3 Mazidul Akmal Sidik yg tak masok akal & spt memperbodoh2kan penonton (selain drpd nasihat /mesej positif ketika memandu. Klu diikutkan logik akal fikiran yg waras, jika ada pemandu yg lalai & memandu melulu spt yg digambarkan malah dipantau melalui khidmat helikopter, nescaya pemandu terbabit akan ditahan di mana2 laluan keluar lebuhraya selain drpd di kwsan R & R!! Mana lagi nak lari?? sbb itu lebuhraya berbayar & sudah pasti laa pengguna jalanraya akan melalui laluan TOL!!! Aku yg nonton Majalah 3 tempohari pun dah nampak dah paparan Encik Dol Mat kita nie KANTOI & GUNA ORG UTK MELAKONKANNYA!! JAGA ETIKA KEWARTAWANAN TU...BAIK KO PEGI GAZA TGK BUAT LIPUTAN MENGENAI KESENGSARAAN RAKYAT PALESTINE MAT!!!! JGN MALUKAN WARGA WARTAWAN YG LAIN...TV3 HARUS AMBIL TINDAKAN & NYAHKAN DIA DARI TEAM MAJALAH 3!! SEMAKKKKK JERRR...

Papagomo_PENAKUT
December 17, 2012 at 1:59 PM

APA LA STATEMENT BODO KO NI..

MCM SI MAZIBEDOL GEMOK GEDEMPOL DAN MAJIKAN TVBODOTIGA tu..

ada ker "berhati-hati akan AES ketika memandu".. MMG TONGONG ANAK HARAM JADAH MELAYU UMNO PUNYA BAHASA LA KO NI BERUK..

Kalau nak berhati tu.. BERHATI-HATI LA SENTIASA DIJALAN RAYA KETIKA MEMANDU JGN SPEEDING.. baru la betul TONGONG UMNO...

MMG HARAMJADAH LA KO NI MELAYU UMNO MENYUSAHKAN RAKYAT

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger