Label 10

Home » » Wan Jijah Meraung Poskad "Tanya Rosmah" Di Cetak Sejuta Keping !!

Wan Jijah Meraung Poskad "Tanya Rosmah" Di Cetak Sejuta Keping !!

Written By AAKJ on Thursday, December 27, 2012 | 9:30 PM



Sebelum ini, Lim Guan Eng dan bapa beliau telah menegaskan bahawa ahli keluarga tidak patut diseret ke dalam kancah politik untuk menjatuhkan ahli politik itu.

Menggunakan perkataan seperti 'barbaric' dan 'ferocious beast', Lim Guan Eng tidak mahu keluarga beliau dilibatkan.

Dalam isu yang sama, Anwar Ibrahim turut memberi komen beliau. Di antaranya :
Attacking not just leaders but their families … it is disgusting,” the PKR de facto leader said.
'Barbaric', 'ferocious beasts' dan 'disgusting' dilemparkan oleh mereka sehinggakan ramai yang tentu percaya mereka adalah puak yang tidak akan menyerang ahli keluarga pemimpin politik.

Tetapi segalanya itu hanya satu pembohongan besar parti pembangkang yang sangat memualkan. Merekalah yang berterusan menyerang ahli keluarga pemimpin BN tanpa batasan dan tanpa malunya.. 

Modus operandi 'barbaric' oleh 'ferocious beasts' (meminjam kata-kata Guan Eng) pakatan pembangkang adalah sangat menjijikkan. Tetapi mereka teruskan juga tanpa dinasihati oleh Lim Guan Eng dan Anwar Ibrahim yang hanya akan meroyan bila kena batang hidung sendiri.

Inilah sikap double standard yang bukan sahaja memualkan tetapi “the lowest gutter politics” seen in decades

Kita masih ingat fitnah terhadap anak DS Najib Razak dan DS Rosmah Mansor sebelum ini. Kita juga telah saksikan papparazi Pakatan pembangkang yang mengekori anak seorang Menteri, satu tindakan biadap yang melanggar privasi anak tersebut.

Apakah Anwar Ibrahim pernah berkata bahawa tindakan mereka itu sebagai 'disgusting' ? Apakah Lim Kit Siang anak beranak pernah melabelkan mereka sebagai 'barbaric' dan 'ferocious beasts'. Tidak pernah!

Malah, modus operandi menjijikkan itu terus mekar dan digunapakai sehingga ke hari ini!

Yang terbaru ialah tindakan kotor pakatan pembangkang yang menyebarkan poskad 'Tanya Rosmah' yang berniat jahat untuk memalukan keluarga DS Najib Razak.

Tiga soalan bodoh lagi memperbodohkan rakyat turut disertakan di dalam poskad itu dan ianya ditujukan kepada Rosmah iaitu; sumpah Najib mengenai perkenalannya dengan Altantuya, peranan Deepak dalam pemalsuan perakuan sumpah PI Bala dan sebab mengapa Rosmah masih berdiam diri

Pencacai AMK, Lee Khai Loon mendakwa bahawa 'ramai yang ketawa' dengan poskad yang kononnya kreatif tetapi sebenarnya bakal backfired dan memalukan parti pembangkang!

Dan MiM percaya 'ramai yang ketawa' itu sebenarnya mentertawakam pencacai AMK kerana sehingga ke hari ini, boss mereka, Anwar Ibrahim sendiri masih belum bersumpah muhabalah menafikan aktiviti seks songsang beliau. Anwar juga gagal menunjukkan jam Omega yang didakwa hilang selepas aktiviti akrobatik dengan pelacur China 

Ini baru sejemput soalan yang gagal dijawab sehingga ke hari ini. Banyak lagi soalan yang bermain di kepala rakyat tentang skandal dan ketidakefesienan pemimpin pembangkang yang sangat memalukan.

Tetapi soalan-soalan itu ditujukan kepada ahli-ahli politik dan bukannya keluarga ahli politik pembangkang yang tidak terlibat di dalam politik.

Dalam masa yang sama, MiM memberi amaran kepada kepimpinan DAP dan pakatan pembangkang, tindakan mereka menyerang ahli keluarga pemimpin politik itu telah membuka semula ruang untuk mendedahkan skandal-skandal ahli keluarga pemimpin pakatan pembangkang.

Jangan disangka skandal-skandal melibatkan kelurga pemimpin pembangkang yang pernah meletup dan memalukam mereka itu tidak ada bukti dan finale nya. Tetapi, segala bukti tidak didedahkan kerana menghormati gesaan Najib Razak supaya tidak melibatkan ahli keluarga pemimpin politik!

Najib Razak pernah berkata :
Prime Minister and BN chairperson Najib Abdul Razak yesterday called for politicians to leave the family members of their rivals out of gutter politics and free from exploitation for political gain.

Najib added, however, that the principle of keeping family members out of politics must apply both to the opposition and ruling coalition.
Tetapi sekarang, siapakah yang sebenarnya bermain dengan api dan sengaja mencari pasal jika bukan pakatan pembangkang sendiri.

Dan jangan kata MiM tidak memberi amaran awal. MiM mudah, hentikanlah serangan terhadap ahli keluarga pemmpin politik sebelum ada yang mengambil tindakan drastik dan pasti akan memalukan ahli keluarga pemimpin pembangkang.

Ironinya, daripada kaedah parti pembangkang itu sahaja kita boleh lihat mereka sebenarnya desperado, sudah hilang modal dan gagal untuk memburuk-burukkan Perdana Menteri kita. Dek kerana itu, this ferocious beasts dan barbaric pakatan pembangkang menyerang pula keluarga Najib Razak. 

Teruk sungguh perangai pakatan pembangkang.




SUMBER
Share this article :

+ comments + 2 comments

December 27, 2012 at 10:40 PM

Lagi artikel 'Tanya Rosmah'
http://wubra.blogspot.com/2012/12/tanya-rosmah.html

Anonymous
December 27, 2012 at 11:02 PM

Saya bukan peguam, betulkan saya jika salah tafsir.

Saya perhatikan di mahkamah, pihak pendakwa perlu memberi bukti-bukti yg kukuh sebelum Yg Arif Hakim memutuskan samada ada kes yg perlu dijawab oleh yg dituduh. Tak gitu.

Habis tu kenapa nak tanya DS Rosmah Mansor ?

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger