Label 10

Home » » Terkini Dataran ! Demo Bunuh Diri Atau Demo Pakai Seksi ?

Terkini Dataran ! Demo Bunuh Diri Atau Demo Pakai Seksi ?

Written By AAKJ on Friday, December 28, 2012 | 10:42 AM



Kebanyakkan Cina DAP yang terang terangan memprotes kerajaan BN secara terang terangan dengan Usaha kerajaan untuk membantu Rakyatnya supaya mendapatkan pekerjaan yang terbaik.Anti LYNAS seperti tidak mahu mengikut undang undang negara Malaysia.

Hahaha bersepah botol air minum..mogok lapar korrok mung !!

Ketua puok kera ni tak bawa anak sendiri..aakj kata dah !! Baca d SINI





Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
December 28, 2012 at 11:44 AM

aku cadangkan mana2 pengusaha2 kedai burger, yong tau fu, steambot, sate, itik panggang, ramai2 bukak gerai, kira mcm tapak psr mlm kt area diorg tu...tgk puak2 ni tahan kebulur ke tak...takat mana sgt mogok lapar diorg tu....br kita tau....bukan nk sangka buruk la kan...tp ntah2 dlm poket, dlm beg dok standby roti sardin dgn air mineral....agak2 da tgh mlm, xde org lain kt situ, diorg belasah mkn....pastu start balik mogok lapar.....hahaha....

Anonymous
December 28, 2012 at 11:50 AM

puak2 cauvanis cina dap begitu komited memperjuangkan anti lynas! kenapa ye? tentu ada sesuatu....renung2kan....

Anonymous
December 28, 2012 at 1:23 PM

Botol mineral biasa la,diaorg ni mogok lapar bukan mogok HAUS,ada perbezaan disitu,jgn la tunjuk kebodohan korang kt cni seluruh dunia baca BAI..!!!

Anonymous
December 28, 2012 at 3:20 PM

anon 11:44
Aku rasa buat babi golek, babi bakar, satay babi, rendang babi, masak lemak babi salai, kari babi, briyani babi, kormak babi dan sayur capcai bubuh lemak babi, pun bagus, hasilnya orang mogok lapar akan bertambah gemuk .... sial punya babi ...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger