Label 10

Home » » Kumpulan Sesat Bakal Minum Racun D Dataran Merdeka Malam Ini ?!

Kumpulan Sesat Bakal Minum Racun D Dataran Merdeka Malam Ini ?!

Written By AAKJ on Thursday, December 27, 2012 | 3:00 PM

bunuhdiri1

Mohon bawa kain kapan...
Mohon bawa alat mandi mayat..
Mohon bawa kayu api..bagi sempurnakan mayat orang kafir
Mohon bawa minyak petrol..bagi cepatkan proses sempurnakan jenazah kafir..
Mohon sediakan tempat !! bucu kanan..sesuai sebagai tempat bakar mayat !!

Jenazah orang islam kita tanam d tanah kubur Islam yang berdekatan...kecuali yang Murtad kalau di beri amanat bakar..kita hormati..kita bakar saja..tenang arwah d 'sana' nanti !

Baca d SINI !!
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
December 27, 2012 at 3:27 PM

Lantak korang le.yang lapar korang juga,xde pun faedah untuk orang ramai perbuatan lu orang,Jangan ingat orang bangga dengan tindakan lu membodohkan diri!

Anonymous
December 27, 2012 at 3:55 PM

Biarlah mereka dengan keja bodoh mereka. Nak rasa kebuloq macam kat negara Afrika kot. Bagi peluang kat mereka nak mati kebuloq.Tak payah sediakan ambulan atau apa2, lantak pi le.Dah nak sangat gasak korang le. Pemimpin2 dok terkangkang gelak besar2an sebab yang bodoh tu zalimi diri sendiri...

Anonymous
December 27, 2012 at 9:41 PM

Pmmpn dia orng dtng la skjap , bg semngt sruh blpr , lps tu dia orng g hotel melantak

December 28, 2012 at 11:48 AM

Alaa..tak kan la nak berlapar 100 jam je..buat la seminggu baru betul punya..nanti boleh la panggil anggota penguat kuasa bandaraya bawak lori untuk angkut diaorang ni pastu leh tanam dalam satu kubur besar punyaaa..

Anonymous
December 28, 2012 at 3:41 PM

babi makin besar kepala..bo layan lh lu..pi mampus..sial

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger