Label 10

Home » » Hadi Awang Masuk TV Rais Keluar Kabinet ?

Hadi Awang Masuk TV Rais Keluar Kabinet ?

Written By AAKJ on Sunday, December 30, 2012 | 1:00 PM


Rupanya Hadi Awang tak tahan dengan kecaman, teguran dan pelbagai hinaan yang beiau terima dari segenap lapisan masyarakat berlainan latar belakang tentang amanat iblis yang mana tetap kekal d pertahankan dan d sokong pula oleh ketua segala ulama politik ciptaan pas, nik aziz !!

Dari orang kampung yang bersawah..bertani..warga peneroka..pelajar..pegawai..pekerja kilang..pemandu teksi..penarik beca..semua nak dengar apa yang hadi awang bakal cakap..apa lagi yang dia nak berbohong..siapa dia nak salahkan..hadis mana dia nak guna..firman mana dia nak pakai...

Rais Yatim d lihat ambil langkah berani dengan membuka ruang untuk hadi awang keluar ke udara untuk jelaskan pada seluruhh umat Islam Malaysia tentang amanat songsang yang d lihat tiada kesudahan...aakj tak tau apa yang d fikir rais yatim..tak berapa pasti..apakah strategi ini dapat membuka ruang untuk rakyat melihat kebodohan hadi awang atau ianya bakal menjerut leher rais itu sendiri..

Nik Aziz seperti biasalah..saat kecelaruan ummat..dia masuk untuk tambahkan kekeliruan dan kacau bilau..tanpa pikir dengan otak, hanya berbekalkan kepala lutut, nik aziz terus sokong hadi awang seolah-olah ada rahsia nik aziz yang hadi awang tau..terpaksalah mangkok tua tu sokong huhu..

Kita bakal lihat hadi awang berceloteh ;

mungkin dia akan salahkan UMNO seperti biasa..tak nak hudud tuduhnya..
mungkin dia akan kata dia tak kata orang UMNO tapi Parti UMNO
mungkin dia kata dia dapat mimpi untuk sesatkan UMNO
mungkin dia hanya nak masuk TV untuk glamor
mungkin dia nak istihar keluar Pas
mungkin dia akan kata hanya dia saja alim
mungkin dia nak cerita tang bini muda dia yg terpaksa dia nikah
mungkin dia nak kata dia tak layak jadi PM
mungkin dia nak kata amanat dia tu d ambil dari wahyu Ilahi
mungkin dia nak bertaubat sebelum mati

Semuanya mungkin..bagi aakj..hadi awang lupa cerita ROMBONGAN dari Pakistan ke rumahnya dulu..lupa Mantan Mufti Pakistan yang juga bekas gurunya datang jumpa beliau saat kecoh isu amanat sesatnya ini..datang bagi nasihat dan hadi awang lupa dia menangis kerana menyesal..

Lupakah dia keluar dari rumahnya dan sambut Mantan Mufti Pakistan ini ?
Lupakah dia tentang dia mimpi sehari sebelum datangnya rombongan Mantan Mufti ini ?
Lupakah kita sejak darii itu tiba-tiba hadi awang terus sepi d pentas ceramah..tak banyak cakap dan tak nak terlibat dalam hal kafirkan UMNO lagi?

Aakj pernah dengar cerita ini..awal 90an !!..nak aakj sebut nama Mantan Mufti Pakistan tu ke ?

Aakj; berilah kalau dia nak masuk TV..takut buntang mata mati tak capai hajat..hehe..biar dia sorang-sorang menggelupur kona selamatkan diri dan biar rakyat lihat dia nak pusing tang mana...beri tanpa syarat !!



Share this article :

+ comments + 4 comments

December 30, 2012 at 1:40 PM

Mungkin Hadi nak ajar semua orang Melayu mengucap dua kalimah shahadah sekali lagi..... maklumlah selepas dia dah kafirkan ramai orang, baik sangat dia islamkan semula.

Masa PAS bekerjasama dengan DAP dan Hadi bergesel pipi dengan Lim Kit Siang suatu masa dulu, agak-agaknya dia dah buang dan pijak -pijak amanat 1981. Cuma dia sedikit sombong untuk maklumkan rakyat jelata, maka kekallah ramai bermusuhan antara keluarga dan sahabat kerana amanat orang gila....... Masjid kekal dua imam, solat dua kali.

Sekarang pulak dia buat-buat lupa peringatan tentang kaum Lut, dengan ketawakan besi, katanya besi mana boleh cakap untuk sahkan video itu adalah video tentang Anwar. Hadi masih boleh main-main dalam hal-hal serius. Candu kuasa politik tak kenal orang sebenarnya, biarpun serban panjang ke kaki.

Takut nanti dia tuduh semua orang Melayu adalah anak HARAM...... maklumlah orang politik ala Hadi boleh kata apa saja tanpa batas dan sekatan.

December 30, 2012 at 2:50 PM

Magik,..silap mata...Beri i jam,..hj hadi akan buat peti besi bernyawa...boleh bercakap..boleh dipercayai...boleh jadi saksi!! Puuuiiitttt!!!!

January 2, 2013 at 6:17 PM

Pas dalam Pakatan Rakya macam pencacai DAP, tukang angkat taikm babi, itu sebab Presiden nya, Mursidul Pas punya hati macam yahudi hari hari minum kencing babi BABI, Hadi syaitan, Nik Aziz Iblis dan pengikut Pas anak syaitan dan iblis keturunan babi

January 2, 2013 at 6:19 PM

Hadi syaitan, Nik Aziz iblis, pengikut pas anak syaitan dan iblis hati macam yahudi, sebab dah minum kencing babi DAP

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger