Label 10

Home » » Foto Puok Bersih Taik Cari Kerja Di Karnival Sayangi Selangor !

Foto Puok Bersih Taik Cari Kerja Di Karnival Sayangi Selangor !

Written By AAKJ on Monday, December 31, 2012 | 2:06 PM



SHAH ALAM - Karnival Sayangi Selangor mendapat sambutan luar biasa apabila hampir 200,000 pengunjung direkodkan hadir setakat tengahari tadi di I-City, Shah Alam.

Kira-kira 6,000 peluang pekerjaan dalam pelbagai bidang ditawarkan oleh lebih 20 syarikat sempena karnival yang bakal melabuhkan tirainya hari ini.

Ternyata, karnival ini bakal memberi kenangan manis buat pengunjung yang rata-rata puas hati dengan aktiviti yang diatur oleh pihak penganjur.

'Jobs Fair' bukan sahaja memudahkan urusan anak muda mencari kerja, namun penulis sempat menemui beberapa penyokong pakatan haram yang memakai baju 'bersih' yang hadir untuk mencari kerja.

Itulah keistimewaan karnival yang dianjurkan oleh Barisan Nasional (BN) Selangor yang sentiasa perihatin terhadap kebajikan rakyat Selangor tanpa mengira latar belakang dan baju politik.

Penulis yang sempat menemubual seorang peserta bersih, berkata, beliau bukan hadir untuk membuat provokasi, tetapi hadir untuk menemani anaknya mencari peluang pekerjaan di Karnival Sayangi Selangor.


SUMBER
Share this article :

+ comments + 4 comments

December 31, 2012 at 2:11 PM

Tau ler pulak hang nak ambil kesempatan dari aktiviti anjuran BN??? Lahanat punya orang!

Anonymous
December 31, 2012 at 2:18 PM

Kerja sebagai pembancuh kopi kat pejabat bergerak Al-Juburi pakcik takmau rekomenkan pada anak dia ke??? Takpun tolong carikan kerja pencacai najis untuk pemimpin Fuckatan.. gaji pun lumayan juga tu... cuma kene tunjuk muka bila mereka buat demo-demo nanti... mudah kan. Apa lagi pakcik BERSHIT, mintak la kat Al-Juburi, tak payah buang masa orang lain kat Jobs Fair tu...!!!!!!

December 31, 2012 at 2:42 PM

cuba kalau yg atur karnival tu puak hamprak pakatan, tengok pengunjung datang pakai baju cap dacing je dh tentu kena tempeleng. rakyat dh tahu siapa yg jahat. pakatan rakyat adalah watak jahat dalam cerita politik malaysia terkini. hahahahaha PR JAHAT!!!!!

Anonymous
December 31, 2012 at 2:46 PM

Orang tua tak sedar diri..malu la wehhh

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger