Label 10

Home » » FOTO !! PENCERAMAH PAS KENA BALING KERUSI !!

FOTO !! PENCERAMAH PAS KENA BALING KERUSI !!

Written By AAKJ on Tuesday, December 11, 2012 | 3:14 PM

sumber foto

Dalam alam maya sekarang, baik d blog atau d facebook atau d mana saja perantara maya..puok kera akan pastikan letak foto anwar punya ceramah saja hehe..tu pun kena pilih foto yang anglenya ramai orang..kalau tak ramai maka terpaksa impose agar anwar puashati..maklumlah dia tukang bayor haha

Kenapa hanya ceramah jelajah anwar sahaja mendapat tempat d blog atau d medium maya yang lain..mana foto ceramah nik aziz..ceramah hadi..ceramah mat sabu..mana ??? hahaha tahu tak kenapa ?

Anwar propa supaya nampak hanya dia saja rakyat tunggu..hanya dia saja rakyat akan datang dengar..supaya nampak dia saja yang layak jadi PM kalau mereka menang..mudah je propa nuar dan dengan mudah je rakyat dah dapat baca..dah meluat !!

Penceramah pakatan haramjadah yang lain siap sewa dewan..siap buat makan..siap macam-macam termasuk bayaran yang mahal kepada penceramah tap tak ramai yang datang sebab....mereka tak hulur duit kat budak2 untuk penuhkan dewan..anwar siap bayar elaun kehadiran dan elaun makan dan bagi bas percuma untuk angkut depa datang...dengar2 RM25 sekepala dan RM25 lagi dapat kat tukang cari orang..kalu ikutkan RM50 sekepala hehe..

Kalau tak betul sumber aakj maka aakj minta maaf..atau anwar wajib bersumpah bahawa dia tak keluarkan duit sesenpun untuk ceramah beliau..!!


Share this article :

+ comments + 12 comments

December 11, 2012 at 3:49 PM

Yeke gitu.. aku dah 4 kali pergi ceramah Anwar, kat kemaman, Batu Pahat, Shah Alam dgn Seremban sesen pun takde terima bayaran.. lagi aku keluar duit sedekah ada la..

Yelah PR tak sekaya UMNO, yg byk songlap harta rakyat,... kihkih..

http://simplebisnes.com/Danisanin

December 11, 2012 at 4:00 PM

ore berak tengah jalan mana nak ngaku hahaha..nuar balun pelacur tak ngaku muahahaha ehhh ye ke nuar dalam video tu hahaha

Anonymous
December 11, 2012 at 4:07 PM

Same la aku dtg ceramah umno x dpt duit & x kua duit pn..

December 11, 2012 at 4:12 PM

ape perjuangan PAS sebenarnya ek?kenapa pegi backup ANWAR AL JUBURI?AL JUBURI tu xnak pun HUKUM HUDUD tu sbb dia takut nanti dia kena rejam sbb berzina.yang PAS pegi ikut AL JUBURI tu apa pasal??AL JUBURI tu perbodohkan org2 mcm kamu la..

Anonymous
December 11, 2012 at 4:16 PM

yeke...baguz lah kalu cam tue...maslahnya bukan kaya tau miskin...tp hakikat jgn dok menyalahkan org len...tepuk dada tanya iman ek...

Anonymous
December 11, 2012 at 4:17 PM

memang btol bodoh la melayu yang suka kan perpecahan... dan memang agenda anuar nak pecahkan melayu. dan anuar jugak kena pastikan dia menang... baca la buku pasal rothschild. satu kelemahan orang melayu ni ialah tak suka membaca.. tun M dah lama bgtahu. Paling tidak pun, baca la al-quran tu bg la faham maksud dia.

December 11, 2012 at 4:19 PM

datang kelana jaya berbas bas..siap bayar atas bas hahaha bas tu sapa bayar..kha kah kah..nok sukko ambo wehh..duit minyak d bayar tu bukan duit ..duit makan tu bukan duit hahahah bukan saya dalam video tu hahaha semua kena sindrom bukan bukan bukan hahaha

Anonymous
December 11, 2012 at 5:22 PM

Saya pergi ceramah PAS kena keluarkan duit. Depa bawak satu tong depan saya....hahaha...

Anonymous
December 11, 2012 at 6:12 PM

Yang jaya oemimpin kamu org yg kamu syok dgr temberang dan keluar sedekah bukan ka bebal, meka ada elaun meka dan gaji meka ada kontrek ,, meka da dana yahudi kamu ingat bila king bontot tu memang dia ingat kat akmunkat, bayar utang kamu silap ssilap jubur kamu dan bini atau mak kamunkelak kena liwat , makan ais krim..free

Anonymous
December 11, 2012 at 6:40 PM

sume pemfitnah haram jadah di ats yg dh tempah tmpt 1st class di neraka..bkn takut neraka jahannam pn..fitnah dh jd mkn korang kan..dijamu free olh pemimpin2 laknatullah korang dunia dn akhirat...

Anonymous
December 12, 2012 at 2:23 AM

Kan Nik Aziz kata kalau Syaitan nak tolong PAS dia terima,ini bermakna adakah penyokong pas sekarang ni SYAITANNNN!laknatullah!
Nampakgaya dari cara bertindak ada ciri2.....?????????

Anonymous
December 12, 2012 at 3:59 AM

Rm50.00? WOW! Agaknya siapa yg pergi ceramah Al Juburi bukan setakat utk memenuhkan kerusi, ada elaun kerja khas lagi buat ahli PKR. Tapi sesiapa yg pergi tanpa dapat bayaran tu mmg dikira bodoh tahap terlampau la sebab PKR sentiasa ada peruntukan (RM) utk pendengar@pendemo@jentera (3 in 1) sama seperti Bersih haritu. Berbeza dgn PAS pulop, kalu mu nak RM kenalah join Unit Anal kalau stakat ahli biasa memang tin milo lah yg akan menyambut kedatangan anda. Tapi jado unit anal pun tak tentu masyuk sebab yg kenyang penceramah2 sepenuh masa PAS sendiri.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger