Label 10

Home » » Foto ! Nik Aziz Pakai Life Jacket Lawat Mangsa Banjir..Air Paras Buku Lali !!

Foto ! Nik Aziz Pakai Life Jacket Lawat Mangsa Banjir..Air Paras Buku Lali !!

Written By AAKJ on Wednesday, December 26, 2012 | 4:00 PM


Tak tahan dengan desakan dan rungutan rakyat..rungutan mangsa banjir..akhirnya nik aziz dan bala tenteranya turun hulurkan bantuan kepada mangsa yang terlibat !!

Yang kelakarnya hanya dia dan wakil rakyat je pakai life jacket..air takat lutut je nik hahaha yang sekor lagi siap datang bertali leher,..adehhh orang kampung basah 'jerok' kena hujan dia bersih dan tak setitik air pun kena waima kopiah dia adehhh !!

Tambah aakj nok sukko..cu perati molek foto tu..berapa kilo makanan ada dalam plastik tu ? 2 3 tin susu ke sardin ke jus doa hahaha kedekut nak mampus !!

Mana pergi duit ceramah..mana pergi duit memali..mana pergi duit balak..tu je hang bawak utk mangsa banjir ?? duit tabung bencana mana ?

Anda tengok..anda perati..ini buka foto impose..ini dari puok dia juga yang bagi foto..kononnya nik aziz turun bantu rakyat !! hampehhhh...

sorilah nik..ambo tau demo tak pandai berenang..air stakat mana tu sebenarnya hahahaa
Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
December 26, 2012 at 4:19 PM

Bro...

jgn la kutok sgt org tua tuh...kang nangis smp terkencing lak dia....

Apapon bro..lu nyer tajuk wat gua golek2 gelak....sadis bro.....

muahahahahahahhahahahahahahahaahah

Anonymous
December 26, 2012 at 5:40 PM

kah..kah..kah..senak perut aku gelak..pompuan sebelah dia pun tak pakai jaket...nampak sangatlah penakotnya...tengok sembang dengan ceramah...api pun sanggup depa redah...kah..kah..kah...malu...malu...puak pas manalah bawak keluo gambo ni....

December 26, 2012 at 6:35 PM

bukan setakat pakai life jaket je dia pakai kasut boot phua chu kang warna kuning kih..kih..kih...

Anonymous
December 26, 2012 at 7:47 PM

Bahasa hang ni sangat biadap. Kesian mak bapak hang.

December 27, 2012 at 11:22 AM

adalah lebih baik buat laporan banjir..ada manfaatnya pada orang ramai..

Anonymous
December 27, 2012 at 11:56 AM

nmpk sgt takot mati sipoknik nie...kikiki

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger