Label 10

Home » » FOTO !! KUBU KUAT TIAN CHUA DIGEGAR USTAZ RUJHAN !!

FOTO !! KUBU KUAT TIAN CHUA DIGEGAR USTAZ RUJHAN !!

Written By AAKJ on Sunday, December 16, 2012 | 9:00 AM

Embedded image permalink

Embedded image permalink

BIar foto yang berbicara, biar mata yang mengira dan biar hati yang menilai !! kali ni insyaallah Tian Chua bakal tersungkur !! aminnnn..bukan doa KO hehehe...

Ustaz Rujihan, Pengerusi Biro Agama NadiRakyat Malaysia d jemput khas dari Kelantan untuk berkongsi ilmu bersama dengan warga parlimen Batu dan alhamdulillah 1000 lebih penduduk sekitar taman tersebut hadir.

Tahniah Ustaz..tahniah UMNO Batu dan yang penting Tahniah warga Parlimen Batu
Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
December 16, 2012 at 9:51 AM

Tahniah sahabat saya Ustaz Rujhan!

December 16, 2012 at 9:55 AM

Dapat dibayangkan TERGULING-GULINGlah Tian Chua bila terusir dari Parlimen sebab dia dapat ke Parlimen pun dengan usaha dia berGuling Guling dan tidur tengah Jalan..

Anonymous
December 16, 2012 at 11:31 AM

insya Allah kalu melayu bersatu di Batu, tian chua akan dinyahkan. Apala sangat kerja di, asyik jadi balaci orang aje, dalam dan luar negeri.....

Anonymous
December 16, 2012 at 11:49 AM

Tapi Awas nanti bukan lagi terguling-guling....jaga gigi dia nanti asyik gigit orang. Polis pin dia gigit inikan rakyat biasa. Wahai pengundi Parlimen Batu... sedarlah siapa wakil rakyat anda...apa yang dia telah lakukan atau bangunkan serta selesaikan permsalahan kawasan batu..Jom ramai-ramai undilah BN..BR1M,KR1M,Kad Diskaun Komuter, naik komuter dari KL Sentral ke Pelabuhan klang cuma RM2.10 kerajaan mana yang ada didunia ini seperti kerajaan BN dibawah YAB PM DS Najib.. Oleh ahli Umno akhir hayat.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger