Label 10

Home » » FOTO ANGGOTA PDRM MENGAKU JENTERA PAKATAN HARAM ?!!

FOTO ANGGOTA PDRM MENGAKU JENTERA PAKATAN HARAM ?!!

Written By AAKJ on Saturday, December 15, 2012 | 10:30 PM



Seorang pegawai polis wanita dengan beraninya bersuara lantang dan menulis di Facebook miliknya mendakwa dirinya diugut pihak atasan PDRM kerana menyokong Pakatan Rakyat.

Norhashimah Mohammad, seorang pegawai Polis Di Raja Malaysia berumur 30 tahun dan bertugas sebagai pegawai polis meluahkan segalanya di Facebook dengan berani. Ini kerana beliau sedar dan tahu undang undang. Bedasarkan artikel 10 yang mengungkai bahawa rakyat Malaysia bebas memilih dan menyokong mana-mana parti politik yang mereka pilih.

Dakwa Norhashimah lagi, di atas tindakannya itu, dia akan ditukarkan ke Sarawak pada Januari 2013.

Sebagai seorang kakitangan awam, tidak seharusnya terbawa-bawa pendirian politik masing-masing ke tempat kerja lebih-lebih lagi sebagai seorang pegawai polis dalam kumpulan profesional. Tidak dinafikan hak mengundi dan memilih parti adalah hak seseorang individu tetapi ini tidak bermaksud seseorang pegawai kerajaan itu boleh bersikap pro pembangkang ketika bertugas di premis kerajaan. 

Seharusnya Norhashimah bersikap profesional dan menunjukkan komitmen mengikut dasar-dasar kerajaan dibawah pentadbiran kerajaan yang sedia ada iaitu dibawah Barisan Nasional.

Norhashimah sedar, faham akan dasar-dasar itu semua dan pernah mengangkat sumpah ketika menginjak kakinya ke alam perkhidmatan awam. Jika tidak, sudah lama dia menolak tawaran kerja bersama PDRM kerana tidak setuju dengan dasar-dasar kerajaan.

Adanya parasit seperti ini dalam perkhidmatan awam hanya melemahkan segala gerak kerja PDRM. Jika Norhashimah teringin sangat berpolitik, letaklah jawatan dan sertailah pembangkang yang kerjanya berceramah 24 jam memfitnah kerajaan Barisan Nasional.
Share this article :

+ comments + 14 comments

Anonymous
December 15, 2012 at 10:38 PM

ketua polis tolong antar pembangkang ini ke sempadan indonesia biar dia lihat tempat orang..

Anonymous
December 15, 2012 at 10:47 PM

Boleh join sekali dengan Ustazah Abby sudah pasti lebat hasil yg diterima. Gaji polis bearpaa sangat.

Anonymous
December 15, 2012 at 11:02 PM

Wajib di Pecat si jahanam tu jangan bagi dia makan gaji duit kerajaan...Kasi ajar sikit tidak mengenang budi langsung...Oleh Ex Polis.

Anonymous
December 15, 2012 at 11:16 PM

Selamat bertugas di Sarawak He, he. Kalau macam ni buat apa nak kerja dengan kerajaan lagi. Dah lah masuk sekolah kerajaan, masuk Uitm lagi tuu. Bagi mengaji dok tentang kerajaan pulak. Kalau aku jadi bos pun aku tak suka orang macam ni jadi pekerja aku.

Anonymous
December 15, 2012 at 11:17 PM

malas nak cakap panjang......memang ramai staff kerajaan yang sokong pembangkang....patutnya dihalau manusia macam ni dari jabatan...dasar tak kenang budi.....masa susah nak dpt kerja cari jabatan kerajaan....dah dapat segala kesenangan kutuk pulak....bodohbangang...tuiiiih!!!!!

Anonymous
December 15, 2012 at 11:30 PM

Ni bru sorang jer. Ro
Beribu lg penjawat awam yg menyokong kerajaan
Ni namanya tak kenang budi
Baik berenti jer jadi polis
Masuk politik......lpas tu lantak ko laa.....

Anonymous
December 16, 2012 at 6:42 AM

mucul lagi seekor DAJAL dalam PDRM...hello Dajal..letak jawatan..jgn makan gaji dgn kerajaan..apa lah punya Dajal MENTEKEDARAH DUIT GAJI KERAJAAN TAPI MEMBURUKAN KERAJAAN..FUKIMAK!!!!

Anonymous
December 16, 2012 at 7:33 AM

semakin hari semakin ramai DAJAL yg muncul...lalalalalala

Anonymous
December 16, 2012 at 8:53 AM

JANGAN LAH BAWA SI PENYAKIT ANJING KURAP NE KE SARAWAK KALAU MEMANG NA PINDAH KE SARAWAK SURUH DI JAGA POST D ULU BARAM BIAR DIA RASA APA RETI KESUSAHAN NA TOLONG ORANG ULU TOLONG LAH DENGAN BIGI MATA NA ATUR KEHIDUPAN ORANG DI SANA ATUR LAH KALAU NA RASA KESUSAHAN YANG SEBENAR BENAR NYA PERGI LAH KE ULU BARAM KALAU NA JADI HERO KAT SARAWAK DATANG LAH NA TOLONG ATAU NA BANTU BAWA LAH SEBERAPA BANYAK AHLI PKR KAMU KE SITU PEJUANG KAN NASIB MEREKA DENGAN APA YANG KAMU ADA MELALUI PKR KAMU YANG SUDAH BASI ORANG MACAM KAMU LAH X SEDAR DIRI SEMUA X PUAS HATI KALAU ORANG LAIN NAIK PANGKAT ERASAAN ERI HATI DAN X PUAS MEMANG DAH JADI LUMRAH ORANG MACAM NE SAYA AMATI SELAMA NI ORANG YANG SELALU BERSYUKUR ADALAH D KALANGAN PENYOKONG CUBA KITA LIHAT SEMASA PEMBERIAN BRIM KAUM INI LAH YANG MELEBIH DAN MEREKA LAH YANG D HADAPAN SEKALI SEMENTARA OGANG PENYOKONG BN BANYAK BERSAABAR DENGAN MEMBIARKAN KUMPULAN YANG MEMPERJUANGKAN HAK ASASI MANUSIA KONON NYA BERBARIS D HADAPAN DAN MESTI D SEDIAKAN KERUSI MALAH MCM MACAM LAGI KELIBAT MANUSIA MCM NE BAIK D HANTAR KE ULU BARAM BIAR DI TOLONG NYAMUK SUPAYA X DI BUNUH DAN BIARKAN DARAH MEREKA KENA HISAB NYAMOK KONON UNTUK HAK ASASI LAH LANCAU KALAU I JADI BOSS DIA AKU SURUH DIA KERJA CUCI PINGGAN ATAU KEDAI INDIA YANG MENOKONG PKR SELAMAT BERJUMPA D SARAWAK KITA D SARAWAK AMAT MENGALU ALUKAN KETIBAAN MANUSIA JANGLOT MCM INI TAU LAH NANTI LANGIT TINGGI DAN RENDAH

Anonymous
December 16, 2012 at 8:54 AM

Tengok pencacai-pencacai UMNO. Seorang wanita yang berani mempetahankan prinsip walupun diugut. Cuba tengok mentaliti PR & BN. Itu baru perempuan, kalau lealki , memang jauh dgn Pencacai-pencacai UMNO yang malas nak berfikir. Itulah bnyk sngt mentekedarah makanan yg tak halal. Insaflah pencacai-pencacai UMNO. kamu semua ditipu hidup-hidup oleh Rosmah agar beliau dihormati & dipandang tinggi masyarakat . Ptuiiih. Bangang punya pencacai

Anonymous
December 16, 2012 at 3:30 PM

Setuju dgn Anon 8:53 AM...

Anta jer ke Ulu Baram...selama ini hidup dlm kemodenan dan kemewahan , kufur dgn sgl2nya itu...biar dia rasa camana idop dgn apa yg seadanya shj...manusia yg xsedar di untong mmg patot diajar akan erti kepayahan hidop yg sbnr... bkn takat nak mnyalak di tenet dan pentas2 ceramah saje...hantar skl ostazah yg mulot PUAKA tuh...

Anonymous
December 16, 2012 at 8:23 PM

puan norhashimah anda memang perempuan sial,tak kenang budi,macam haram jadah.

Anonymous
December 17, 2012 at 9:01 AM

Anon 8:54
Kepala hotak lu ..
Malulah .. makan gaji dengan orang .. lepas tu nak gigit .. lu ingat penjawat awam ada hak untuk sabotaj kerajaan>
Tak suka berhentilah ...
Kalau aku marah pada kerajaan pun kerana aku llihat kerajaan penakut dan tidak tegas dalam mengambil sikap ..
tak perlu tukar betina ni ..
Buang kerja je ...
ini jenis penjawat awam yang lebih dahsyat dari Komunis ..
DEMI KESELAMATAN NEGARA .. PECAT WANITA INI ...
Bukan lagi duri .. ini adalah racun dan virus paling bahaya dalam kerajaan ...
LU UNDI SAPA HAK LU LAH BETINA ... ADA FAHAM .. SIAL PUNYA BETINA ..

Anonymous
December 17, 2012 at 5:37 PM

Ala dh terbukti akaun facebook itu palsu, dan pemilik gambar yg sebar bukan seorang polis tetapi bidan desa sahaja...ha ha ha

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger