Label 10

Home » » PAPARAN LIKU-LIKU MORAL PEMIMPIN PAKATAN HARAM !! SERONOKNYA MEREKA BUAT MAKSIAT SEPANJANG 2012 !!

PAPARAN LIKU-LIKU MORAL PEMIMPIN PAKATAN HARAM !! SERONOKNYA MEREKA BUAT MAKSIAT SEPANJANG 2012 !!

Written By AAKJ on Sunday, November 11, 2012 | 10:00 AM


Biar gambar berbicara..hehe dah macam lagu arwah Broery...biar rakyat Malaysia yang waras tentukan nasib mereka..bagi yang taksub kita maafkan mereka..apa nak buat mereka makan upah tegakkan bulu babi yang basah !!

Walaupun tirai 2012 masih ada sebulan lebih lagi tapi tak terlalu awal aakj paparkan d sini "secebis" wayang maksiat yang menjadi kebanggaan mereka..menipu rakyat adalah kejayaan mutlak anjing-anjing yahudi ini !!

Ada yang tak puashati dengan aakj kerana panggil depa ni anjing yahudi..katanya kasar..katanya bahasa terlalu kasar..tapi apa nak buat..itu saja yang layak bagi mereka yang terang-terang persendakan Islam dengan gunakan politik..jadikan politik lebih mulia dari Islam..tuiHHH !!

Perati elok-elok..muka-muka lahanat yang tak tahu malu..yang terang-terang d tangkap..yang ada video..yang dalam jamban..yang lepas berzina lesu d sofa..tuiHHHH !! semuanya mereka ketawa besar kerana mereka yakin pengikut mereka kalau d suruh jilat taik pun mereka buat !! berjaya mereka doktrinkan otak pengikut lembu mereka..hidung d cucuk..d heret ke jalan raya..d rotan agar buat huru hara d KL..segalanya pengikut mereka akan patuh ..akur..demi sesuap nasi upah untuk sara anak bini...boLOO !!

Belum kira lagi puok taik pas celaka yang guna label Islam tepek kat parti...ada adun mereka juga d tangkap dengan bini kawan sendiri dalam gerabak keretapi..dengan ustazah yang d pelihara dari kecil..tuiHHH !! banyak dosa puok babi ni !!

Sorry derr..aakj bukan marah...angin satu badan je hehe dan kesian kepadapengikut yang jadikan parti tempat cari makan haram..sokong benda haram maka haramlah sumber cari makan derr !!

sambung ke part II
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger