Label 10

Home » » KERANA ANAK ANWAR..PUTERA SULTAN SELANGOR D AIBKAN !!

KERANA ANAK ANWAR..PUTERA SULTAN SELANGOR D AIBKAN !!

Written By AAKJ on Saturday, November 10, 2012 | 2:00 PM


Menanah telinga..bau bangkai jadinya satu badan..hangit !! semuanya gara-gara anak pempuan anwar bin ibrahim yang kononnya cuba jadi Ilmuan Islam No wahid hahaha..akhirnya hapak !!

Dengan berbekalkan upah untuk sara anak bini..anjing-anjing pakatan haram jadah mula keluarkan apa saja cerita demi nak selamatkan anak perempuan anwar yang sudah lama tidak bermoral hahaha ehh ya ka nurul moral hang memey dah out masa sekolah ? aakj tanya ni..rakyat nak tahu !!

Anjing-anjing kurap yang makan upah haram ini mula menggelegak barannya bila Sultan Selangor sendiri menegur agar hati-hati bicara soal agama..waHH bukan main lagi marah..bertukar rupa..jadi iblis semuanya penulis upahan haram ini..terus menyerang dengan mendedah gambar Tengku Amir yang d katakan teruk akhlaknya..mengheret Putera Sultan Selangor dalam kancah politik yang mana anak anwar sendiri menghampiri murtad bila tafsir Wahyu Ilahi dengan akal kepala lututnya sendiri..kononnya nak ambik hati kuffar dalam gereja !!

Aakj malas nak letak gambar-gambar yang anjing pakatan haram letak d blog mereka..hampir semua blog hapak yang makan upah dengan pakatan haram jadah cuba mengaibkan Istana Selangor !! Cuma nak rakyat Malaysia tahu..jangan cuba serang anak anwar..bini anwar dan anwar sendiri..hahahaha dan yang terbaru jangan serang Bas Mewah milik anwar hahaha tuiHHH !!

Baca selanjutnya d SINI untuk keterangan foto d atas hehe...



Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
November 10, 2012 at 2:56 PM

Tak tahu nak beritahu siapa,

Agenda Besar malam ini di Hadapan Dewan Sivik MBPJ, harap-harap rakan bloger di Petaling Jaya ada laporan untuk dipaparkan esok.......

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger