Label 10

Home » » NIK AZIZ BERFAHAMAN SYIAH?

NIK AZIZ BERFAHAMAN SYIAH?

Written By AAKJ on Saturday, October 13, 2012 | 4:00 PM



AWAS dengan Khalid Ismath, pengganas Syiah Melayu yang berselindung disebalik perjuangan politik. Beliau merupakan pelajar tahun 2, jurusan Undang-Undang, UiTM Shah Alam. Bagi yang mengenali, manusia ini sangat jijik kerana mulutnya kerap mengeluarkan kata-kata sesat, cemuhan dan menghina para Ulama' Islam. Seluruh Mahasiswa dan Mahasiswi Islam wajib bersepakat menentang fahaman ganas dan nafsu Syiah.

Siapa Khalid Ismath sebenarnya?
Untuk mengenali lebih lanjut peranan anak muda ini dalam menyebarkan Syiah, bacalah blog Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM), Melaka Bandar, di sini. Khalid Ismath pernah mengaku menganut ajaran Syiah di dalam laman sosial Facebooknya seperti di bawah:

Kerana ketakutan, Khalid Ismath telah menutup akaun blog lamanya (http://khalid-ismath.blogspot.com). Walaubagaimanapun kami sempat mengambil "screenshot" terhadap beberapa penulisannya di blog dan Facebook yang sangat keji dan melampau. Boleh dilihat seperti berikut:




Share this article :

+ comments + 1 comments

October 13, 2012 at 5:56 PM

Syiah ni memang sesat.Siapa yang melaknat sahabat2 utama nabi dan isteri nabi kalau bukan syiah.Syiah juga ada quran versi sendiri dengan tambahan beberapa juzuk lagi.Syiah juga taksub melampau pada sy ali sehingga menuduh jibrail salah sampai wahyu kepada orang lain(nabi muhd).

Nabi kata akhir zaman nanti dajjal akan keluar dari isfahan bersama2 70 ribu yahudi.Isfahan itu di iranlah.

Syiah Melayulah yang paling bodoh diantara semua penganut agama syiah ini.Tak tahu hujung pangkal tiba2 boleh menganut agama syiah.Asal penganut syiah Melayu ini daripada orang2 yang jahil agama Islam.Itu yang senang2 boleh terpengaruh dengan ajaran sesat ni.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger