Label 10

Home » » AZMIN JUAL AIS KRIM LAGI KAT REMAJA PULAK KALI NI!!!

AZMIN JUAL AIS KRIM LAGI KAT REMAJA PULAK KALI NI!!!

Written By AAKJ on Saturday, October 13, 2012 | 7:52 PM




Salam pada semua...

Hari ni hujan lebat giler... sejuk seyh...

Tapi, tiba-tiba suhu aku jadi panas menyirap dalam kesejukan hujan lebat ni bila aku tengok video separa 'blue' ni.

Opsss... bukan sebab aku 'stim' !

Bukan pasal apa, tapi bila memikirkan semakin teruk moral dan akhlak segelintir anak muda hari ini.

Apakah kita semakin menghampiri 'akhir zaman'?

Wallahualam...

Memalukan... menyedihkan... dan ntah apa-apa lagi 'kan' lah jugak !

Apakah keruntuhan moral ini salah UMNO, Barisan Nasional atau Kerajaan ?

Tentu sekali tidak kerana tiada lagi ahli UMNO, Barisan Nasional atau dalam kabinet kerajaan ni yang buat mende-mende tak senonoh seperti zina jambanzina gerabakringan-ringan perupokzina China/Siam-dollzina bini kawan baik,zina bini ahli separtikaunseling bini orang jam 3 pagizina bini orang tak dikenali atau pun zina bau buret kat muka (ni kena dengar audio) atau yang sewaktu dengannya tu untuk disalahkan menjadi ikutan.

Ehhh... tak pernah dengar phonesex antara pasangan khalwat yang kena cekup katbilik 121 Hotel Perdana, Kota Bharu, Kelantan dan dicekup pada 30 Januari 1995 oleh 7 pegawai pejabat agama ?

Meh la, aku bagi korang dengar ye di video dibawah siap dengan traslation audio ke text.


Okey, itu satu cerita pasal akhlak seorang pemimpin tertinggi PAS (ini parti Islam ye bukan parti komunis).

Okey kita sambung cerita 'jamban' pulak ye.

Kalau nak cerita semua, sampai esok pun tak habis aku nak taip tapi aku akan bagi la klu diakhir entri ni dalam bentuk gambar antara keruntuhan akhlak pemimpin pembangkang yang punya kemungkinan besar menjadi trend dan ikutan anak muda hari ini.

Cuba korang bukak biji mata besar sikit dan lihat gambar kat atas tu.

Apakah ini menjadi punca ikutan anak muda ?

Okeylah, aku straight forward je la ye.

Video yang aku sebut-sebutkan ni adalah video pasangan remaja anak jati Kelantan yang kantoi berzina dalam jamban dipercayai di KB Mall.

As you all know, Kelantan ni kan negeri 'Serambi Maksiat' dibawah kepimpinan Tok Gundu Nik Ajis selama 22 tahun kan.

Selama itulah Kelantan ini berada dibawah pimpinan tua kutuk ganyut dari Parti PASpispus !

Aku cukup yakin pasangan remaja yang kena cekup dalam jamban yang mana si perempuannya separuh bogel tapi 'bertudung', lahir dan membesar dalam pemerintahan PAS.

Beginikah acuan didikan PAS ?

Boleh tak aku nak letakkan kesalahan dan dosa ini 100% kepada Tok Gundu ?

Setiap kali berlaku je kes-kes melibatkan anak muda membabitkan masalah sosial pasti tuduhan dan cemuhan dituding kepada UMNO, BN dan kerajaan walaupun tiada waima seorang pun yang ada masalah moral seperti pemimpin pembangkang.

Begitulah 'hebatnya' pemimpin pembangkang !

So, aku merujuk kes yang satu ni..

Yang mana keduanya pasangan ini adalah anak kelahiran Kelantan dan membesar di Kelantan.

Jadi, jika mengikut perspektif dan minda primitif puak pembangkang ni, maka adil jika aku katakan ini semua salah PAS !

Ini semua salah Tok Gundu !

Ini semua salah Pakatan Haram !

Amacam ???

Sakit jiwa ke bila aku letakkan segala dosa diatas bahu PAS dan Tok Gundu untuk memikulnya ?

Hahahaha....

Jangan sakit der... Banyak lagi kalau nak story pasal kemaksiatan dan kesialan pemimpin pembangkang baik dari parti Isle mahupun parti zionis ataupun parti komunis !

Ini baru sikit der...

Merujuk semula kes 'jamban' ni tadi ye...

Akhlak segelintir anak muda ni amat membimbangkan bila dosa pahala ditolak dalam longkang, akidah dan agama disepak dalam laut... sebijik perangai pemimpin pembangkang !

Cuba korang bayangkan pula jika pembangkang menguasai Kerajaan Malaysia kelak...

Dengan adanya Perdana menteri pelanggan pelacur Chinadoll/Siamdoll dan peliwat, Menteri Zina Jamban, Menteri zina kantoi Phonesex, dan macam-macam menteri lagi lah !

Pasti akhlak dan moral langsung menjadi perkara enteng...

Maksiat berleluasa, bersekedudukan menjadi rutin, zina menjadi perkara biasa dan sebagainya...

Nauzubillah minzalik'....

Masa itu nanti kita tidak lagi akan membaca kisah remaja dicekup zina, khalwat dan sebagainya...

Kenapa ?

Sebab perkara tersebut menjadi halalkebiasaantrendyhak asasi manusia dan segala macam terma ayat hanya untuk membenarkan kemaksiatan berlaku.

Apakah itu yang rakyat Malaysia mahukan ???

Mahukah rakyat Malaysia turut sama memperjuangkan kebebasan maksiat bersama pakatan haram jadah ???

Aku sarankan sebaiknya, ambil masa lebih sikit dan fikirkan semula... pastikan minda anda kosong dan tenang sewaktu memikirkan perihal ini.

Hal keruntuhan moral dan akhlak ini tidak boleh dipandang sepi tertutama umat Islam... bersubahat, menyokong atau membutakan mata dengan kemaksiatan boleh menyumbang pada kredit akhirat korang walaupun korang undi PAS yang kononnya menjamin syurga.

Heh... syurga la sangat !!

So, saksikan video kantoi zina jamban anak jati Kelantan ni ye... Mana tahukan... Kot kot korang kenal mamat and minah ni...

Macam yang aku janji, aku hidangkan sikit klu berbentuk gambar pasal 'hebatnya'akhlak pemimpin pembangkang ni...











Share this article :

+ comments + 1 comments

October 14, 2012 at 12:18 AM

sempoi la info bolg bro ni... mohon pautkan blog saya... budaksrikinta.blogspot.com
tima kasih...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger