Label 10

Home » » FOTO !! KERETA PORCHE 911 MILIK PEMIMPIN KANAN DAP D DEDAHKAN ?!! tuiHHH !!

FOTO !! KERETA PORCHE 911 MILIK PEMIMPIN KANAN DAP D DEDAHKAN ?!! tuiHHH !!

Written By AAKJ on Monday, October 15, 2012 | 6:00 PM




Mungkin itu alasan Gobind Singh kepada para pengundi Puchong jika ditanya samada kereta dalam gambar di atas itu adalah kereta sportcar baru kepunyaannya yang baru.

Dalam suasana sekarang di mana pengundi boleh dibohong buta-buta oleh ahli politik pembangkang dan ada pula terutama orang PAS dan kaum Cina chauvanis sedia percaya buta-buta
sebarang pembohingan terahdap mereka.

Tak akan mereka percaya bahawa kereta di atas adalah kereta jenama Porche model 911 Turbo Tiptronic Coupe yang bakal menjadi hak milik YB Puchong.

Tidak sampai sepenggal menjadi Wakil Rakyat di Selangor YB Puchong ini sudah menempah sebuah kereta sport mewah. Hebat ahli Parlimen DAP ini.

Bukan menuduh YB Puchong tidak mampu membeli kereta mewah sedemikian dan perolehi wang cara haram. Dengan gaji dan elaun Wakil Rakyat Selangor berjumlah RM17 ribu lebih dan ditambah dengan gaji dan partnership dalam syarikat guaman bapanya, beliau memang mampu untuk memilikinya.

Kereta tersebut baru selesai di book pada harga RM400,000. Booking selesai dibuat minggu lepas. Kereta recond 2006 berwarna hitam hanya menantikan pinjaman bank diluluskan.

Bolehlah bawa kereta untuk melawat kawasan. Kalau ada penyokong parti tanya, cakap saja ini kenderaan khas sesuai untuk wheel chair Karpal Singh.


SUMBER
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger