Label 10

Home » » FOTO PM TIDAK HADIR D MAJLIS NIKAH ANAK SULTAN BRUNEI ?!!

FOTO PM TIDAK HADIR D MAJLIS NIKAH ANAK SULTAN BRUNEI ?!!

Written By AAKJ on Monday, September 24, 2012 | 12:00 PM


Berbuih mulut penulis pakatan haram jadah bila menulis memfitnah PM dan isteri..umpama seekor anjing..letih berlari lidah terjelir..letih kekenyangan gonggong tulang busuk terjelir lidah..nak bersenggama..hehe bahasa sopan sikit pun anjing akan terjelir..pendekata..perangai anjing terjelir lidah dah meresapi jiwa sang penulis upahan pakatan haram jadah setiap kali mereka ini mengutuk PM dan isteri..tambahan pula kalau depa dapat burukkan DS Rosmah..semua penulis anjing ini seolah sepakat..

One Command Centre arah maka depa bakal terjelir d iringi lelehan air liur hapak keluar dan berlumba..siapa yang hebat fitnah maka dialah yang bakal dapat tulang lebih !!

Kini..setelah sekian lama dah lapuk dek hujan fitnah..anjing pakatan haramjadah mula menggunakan foto DS Rosmah ke majlis perkahwinan anak Sultan Brunei..kononnya DS Rosmah ke sana "Wakil Malaysia" dan PM..malah hanya beliau sorang sahaja yang pergi..perghHH hebat anjing-anjing pakatan haramjadah buat cerita.

Mereka semua cuba tutup cerita yang DS Rosmah tiba awal bersama Ragad Waleed Alkurdi, isteri kepada Ketua Menteri Sarawak. Pm menyusul d hari rasmi..takkan aakj nak tulis jadual padat seorang PM d sini..sama macam kitalah..kalau kita sibuk maka kita minta isteri kita pergi awal d kenduri tu dan jumpa d sana...bingai betul laa !!

Bila foto d atas keluar..semua anjing menikus tanam kepala dalam mangkok jamban...tak berani angkat muka..bimbang aakj ludah atas muka muahahah puihHHH !!

Aakj kekadang makin heran tahap penulis bertaraf anjing kurap peliharaan pakatan haramjadah...tulislah sesuatu yang manafaat..contohnya..nik aziz makin layu..makin uzur..makin nyanyok ke..masih nak jadi MB..tulis bab anwar yang makin teruk moralnya...hahah makin mewah..woohh ada jet mahal tuu...makin tak ubah perangai dengan "jantan muda"..hahaha ye ke nuar..aakj dengar ada yang baru ni..siap bervideo yang ada suara mengerang berahi antara kamu dan anak muda ni  hahaha opsss ye ke..aakj tanya je ni..

Tulis yang boleh banggakan Agama..bangsa dan negara...



foto d atas d jadikan modal anjing lidah terjelir pakatan haramjadah....


Share this article :

+ comments + 21 comments

Anonymous
September 24, 2012 at 12:29 PM

Datin hadir d majlis persandingan sementra PM Malaysia n isteri hadir d majlis santap pada mlm hari nya .. frm Brunei

September 24, 2012 at 12:53 PM

Apasal Anwar tak dijemput? Agaknya rakyat Brunei takut anak muda mereka kena liwat kot?

September 24, 2012 at 1:32 PM

Orang Brunei pun hormat pada Datin Sri.. siap buat jemputan lagi

September 24, 2012 at 1:32 PM

penulis pakatan harami nie dh kekeringan modal dan ideal...kerja penulis2 pencacai pakatan harami nie asyik nk fitnah ds rosmah jer apa la yg ds rosmah buat kat dia orng aku pun x tahu la, setahu aku ds rosmah x pernah mengutuk atau mengata kat pemimpin2 pakatan harami nie...g kenduri kawin pun nk buat isu mmg bodoh dan bagan tahap gabang la penulis2 pencacai pakatan harami nie....

September 24, 2012 at 1:33 PM

pembangkang malaysia tak tau hormat pun pada Datin Seri Rosmah

September 24, 2012 at 1:34 PM

Sultan Brunei jemput PM dan Datin Seri tu beb.. conform puak pakatan meroyan

September 24, 2012 at 1:57 PM

PR mmg dh kentadusan idea.....org laen pergi ke majlis mcm nie xdk la krng buat isu asl tang DS je nk kecoh?

Anonymous
September 24, 2012 at 1:57 PM

Nama pun anjing.... apa yang nak diherankan? Anjing, kalau tak makan taik, hidu pun jadi lah...! Nuar anjing, kalau tak berjubor dengan jantan muda, dapat cium jubor pun jadilah!!

puih!!

September 24, 2012 at 1:59 PM

PAKATAN tak habis-habis nak buat isu murahan.cermin diri dahulu sebelum memfitnah orang sedangkan diri sendiri pun dah tak betul nak jaga hal orang..lepas itu buat fitnah terhadap DS Rosmah..beliau pergi atas jemputan sultan brunei itu menunjuk beliau di segani dan dihormati sebagai isteri pemimpin negara kita tp PAKATAN ada???asyik menyalak mcm anjing bodoh jer.itulah PAS.PAK dan DAP haram jadah

September 24, 2012 at 2:02 PM

PR aoe dorang tau adelah nk knekah DS ape la korang?
sbb antare smua isteri PM yg len die je aktif smua dan-dan takot ke?
ape kebodoh btol

September 24, 2012 at 2:03 PM

Aku mg nk trglk aje ngn PR sbb xhbs hbs dgn kebodohan mereka....isu mcm nie pun nk jd hot topic kee? adussss

Anonymous
September 24, 2012 at 2:17 PM

Nyata PM kita adalah tetamu terhormat di Brunei malah dudukpun disebelah Sultan Brunei.

September 24, 2012 at 4:06 PM

pakatan harami nie sbnrnye sudah ketandusan idea..
DS rosmah pergi kenduri pun nk jadikan isu bukan2,beliau kesana ats jemputan sultan brunei..
kerja puak pakatan harami ni hnya mmfitnah..ada2 saje kesalahan DS rosmah yg beliau carikan..

September 24, 2012 at 5:23 PM

mana diorang xmeroyan..dah sultan brunei tak jemput nuar ngan kak jijah diorng sebab tu lah diorng meroyan..sory to say la bro jijah ngan nuar kau xlyak utk majlis2 mcm ni sebab diorng layak utk majlis pembohongan,penipuan dan majlis kahwin pasangan gay..ahahahhahaha...nmpk sgt dh xde isu anjing2 pakatan ni..

adik 80
September 24, 2012 at 6:40 PM

pelik sunguh dgn pr nie kan isu yg x sepatutnye dijadikan isu pun diaorg x lepas kan...nampak sangat pembangkang xde isu nk jatuh kan umno hingga trpaksa cr isu x logik

September 24, 2012 at 11:59 PM

kenapa kecoh sangat ni puak pakatan haram ??? dah kantoi kan perbuatan anda menipu rakyat malaysia ??? bertudung atau tidak adakah anda tanggung dosa Datin Seri Rosmah ??? sudah-sudah lah bro !!! kalau dah kantoi tu buat cara kantoi ok.

RENUNG-RENUNGKAN

September 25, 2012 at 12:26 AM

ape ke bangang sgt depa ni,
dok fitnah shja,

September 25, 2012 at 12:29 AM

pembangkang klo da ta tau nak wat crita apa depa dok kena kan datin ja laa, tau sangat permainan depa2 ni !

September 25, 2012 at 12:32 AM

yang dok kutuk2 ds rosmah tu dorang dah kenal sangat ke dgn datin ?
sudah2 la dok fitnah orang tu,die x wat salah pon kat korang

zack afro
September 25, 2012 at 12:58 AM

anwar pergi sana comfirm abis jambu2 kat sana dia liwat!! ishhH!! tak habis2 gan fitnah bodoh depa buat...

September 25, 2012 at 2:24 AM

ini lah makanan pembangkang , puak2 yang menjilat Anwar , sibuk tanya tudung rosmah , siapa jemput rosmah bla bla bla ... ketua umum sendiri terkantoi beromen siap video pun tak nak percaya lagi..prfttt

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger