Label 10

Home » » USLUB DAKWAH GITAR KARAN AZHAR IDRUS CARA TERBAIK & ISLAMIK ?!! IBLIS MENGGILA part 2 !

USLUB DAKWAH GITAR KARAN AZHAR IDRUS CARA TERBAIK & ISLAMIK ?!! IBLIS MENGGILA part 2 !

Written By AAKJ on Monday, August 27, 2012 | 9:00 AM

Gambar Ustaz Azhar Yang Dihina

Dakwah Ustaz Azhar Disamakan Dengan Yahudi

Baca dengan hati..bukan dengan nafsu amarah...

Telinga rasa gatal..mata naik juling..otak rasa menanah bila dengar kononnya cara azhar idrus nak tarik orang muda dengan menggunakan alunan muzik songsang adalah cara terbaik...

Siapa kita nak nilai cara baru selain dari cara Nabi saw adalah cara terbaik..terbaik korok..terbaik cara nak sakau duit ke ?

Janganlah kerana cara itu sesuai dengan nafsu kita maka kita HALALkan segalanya..aau kerana ustak yang kurang jelas usul pengajiannya tapi kerana dia punyai aliran politik yang cenderung ke arah politik sama dengan kita maka kita cepat-cepat pertahankan bahawa apa saja yang d buat semua BENAR !!

Aakj pernah tulis pasal ULAMA SU' d SINI

Ulama su' :

ulama yang mengajak kepada kebaikan, tetapi dengan cara-cara kefasikan, seperti berdakwah dengan musik dan gendingan. Mulutnya mengajak ke surga sementara tangan dan kakinya mengajak orang lain untuk bergoyang mengikuti syetan. 

Atau berdakwah dengan menggunakan metode lawak, sehingga ungkapan yang kotor dan contoh-contoh yang seronok menjadi bumbu wajib dalam setiap ceramahnya karena target keberhasilannya adalah puasnya hadirin, pemirsa dan pendengar, dengan gelak tawa dan senyuman lebar sebanyak mungkin.



VIDEO konsert yahudi pas d SINI

...bersambung... 


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger