Label 10

Home » » TERKINI !! FOTO ABBY ABADI PELUK SUAMI ORANG D BULAN PUASA !! GATAL MINAH NI TAK HABIS LAGI !!

TERKINI !! FOTO ABBY ABADI PELUK SUAMI ORANG D BULAN PUASA !! GATAL MINAH NI TAK HABIS LAGI !!

Written By AAKJ on Friday, August 3, 2012 | 4:47 PM


Harammm...walaupun itu bekas suaminya...huhu Nik aziz nak jawab guana ni...penceramah politik hahaha bukan agama !!

Baca d SINI untuk lihat foto foto yang lain !!
Share this article :

+ comments + 7 comments

August 3, 2012 at 5:06 PM

biar betul tajuk tu.. abby tak peluk pun.. norman hakim peluk abby.. huhuhu

August 3, 2012 at 6:10 PM

nik aziz kata tak pe...sbb abby kan org pas so org pas ni dah comfirm msk syurga bkn takat peluk je klu dia cium pun tak pe nik ajis tak marah pun

August 3, 2012 at 11:17 PM

Read this http://striveforjannah.weebly.com/1/post/2012/08/minah-cipan-pokok-bernamaabby-ohbabi-bertaubatlah-wahai-penulis.html

August 4, 2012 at 10:11 AM

Eh kalau tak reti tulis pergi belajar kat sekolah balik. Tidak pun gi mampos. Sebab nyusahkan org je. Siapa peluk siapa ni.

August 4, 2012 at 10:12 AM

Eh kalau tak reti tulis pergi belajar kat sekolah balik. Tidak pun gi mampos. Sebab nyusahkan org je. Siapa peluk siapa ni.

August 4, 2012 at 8:48 PM

Bleh x jgn kaitkan dengan tuan guru nik aziz..bleh tak..tilik diri sdiri sblom tilik org...abby biarkan abby. Jgn kaitan dengan tok guru aku..kau 2 yg x pandai berfikir selingan di sebalik ayat 2...

Anonymous
September 19, 2013 at 1:26 AM

korang ni mengumpat orang buat dose jee.. jaga la diri tu sendiri.. lantak dia la nak peluk siapa pn.. bukan korang yang tanggung dose dia.. kenapa?? dah rasa diri sendiri tu baik sangat kee..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger