Label 10

Home » » GILIRAN ISTANA SELANGOR PULA D SERANG !! KHAWARIJ MENGHINA RAJA MUDA !!

GILIRAN ISTANA SELANGOR PULA D SERANG !! KHAWARIJ MENGHINA RAJA MUDA !!

Written By AAKJ on Thursday, August 9, 2012 | 5:30 PM




AMPUN TUANKU..!!

Baru-baru ini Istana Johor d serang dengan hebat..Tengku Mahkota Johor d hina dengan pelbagai cerita yang entah betul entah fitnah dan tohmahan tersebut berlangsung hampir setiap hari dari penulis yang jadikan arak sebagai teh O d waktu pagi ? dan d sambung oleh blog-blog yang kononnya pengikut dan penganut setia penyembah bulan purnama !!

Kini dengan modus operandi yang sama, golongan khawarij pembenci sistem "AMIR" atau SULTAN atau RAJA ini menjalankan jarum halus untuk menyuntik pemikiran orang awam malah pemikiran pelbagai golongan yang kurang pengetahuan agama juga dengan dakyah membenci pemimpin melalui akhlak anak isteri dan kaum kerabat.

Golongan khawarij atau dalam bahasa mudah orang kampung aakj - KOMUNIS DALAM ISLAM ini akan berusaha mempengaruhi rakyat dengan momokan cerita bahawa anak atau isteri atau kaum keluarga Si Pemimpin amat teruk perlakuan..kita wajar tumbangkan mereka kerana mereka ini bakal mewarisi takhta !! mudah saja alasan anjing2 yang cuba hancurkan sistem Raja Berpelembagaan Malaysia.

Kita cuba d alihkan perhatian d atas kesilapan golongan khawarij bangsat ini dalam insiden pembunuhan 2 putera Saidina Ali Karamullahiwajhah, Hassan r.a da Hussin r.a . Cucu Nabi saw yang d bunuh tanpa bicara semata-mata rampasan kuasa kerana dendam yazid laknatullah yang berpanjangan kononnya Nabi saw warisi pemerintahan Islam hanya kepada kaum keluarganya sahaja.

Aakj pernah menulis :

Haram Memberontak dan Menggulingkan Pemerintah Yang Zalim

Sabda Rasulullah s.a.w:

Dalilnya hadis Muslim dan Ahmad berikut:

عن عوف بن مالك عن رسول الله صلى الله عليه و سلم قال ( خيار أئمتكم الذين تحبونهم ويحبونكم ويصلون عليكم وتصلون عليهم وشرار أئمتكم الذين تبغضونهم ويبغضونكم وتلعنونهم ويلعنونكم ) قيل يا رسول الله أفلا ننابذهم بالسيف ؟ فقال ( لا ما أقاموا فيكم الصلاة وإذا رأيتم من ولا تكم شيئا تكرهونه فاكرهوا عمله ولا تنزعوا يدا من طاعة )

Maksudnya: Daripada Auf bin Malik daripada Rasulullah s.a.w sabda baginda: “Sebaik-baik pemimpin kamu adalah yang kamu suka dan mereka menyukai kamu, kamu mendoakan mereka dan mereka mendoakan kamu, seburuk-buruk pemimpin kamu adalah yang kamu benci dan mereka benci kepada kamu, kamu melaknat mereka dan mereka melaknat kamu”. 

Kata para sahabat: ‘wahai Rasulullah, apakah tidak boleh kami memerangi mereka?’ Jawab baginda: “Tidak boleh selagi dia mendirikan solat dalam kalangan kamu dan jika kamu melihat pemimpin kamu melakukan sesuatu yang dia benci maka bencilah amalannya tetapi jangan cabut tangan dari mentaatinya (dalam makruf)”.

BACA D SINI UNTUK TAFSIRAN LANJUT !!



Puok khawarij cuba menidakkan konsep hidayat dengan menghina Raja Muda Selangor, kata anjing-anjing ini :

Kita sebagai rakyat pula sentiasa diingatkan untuk mentaati Raja-raja. Setiap kali khutbah Jumaat dibacakan, lazimnya dalam doa kedua khutbah ada dibacakan doa untuk Raja-raja dan pasangan mereka, pewaris takhta serta putera puteri Sultan dan cucu-cucu baginda. 


Khawarij laknat ini sengaja menimbulkan kebencian kita terhadap Sultan dan zuriat Baginda...mereka sengaja tidak mahu menghuraikan Konsep Hidayat..Hidayat hanya Allah yang tentukan..Nabi saw pun tak boleh beri Hidayat..aakj malas nak tulis bab Nabi saw menangis mengenangkan datuk kesayangan Baginda saw meninggal dunia tanpa KALIMAH TAUHID..ini Allah swt nak tunjukkan pada kita bahawa perkara yang paling BERNILAI d sini Allah adalah HIDAYAT dan hidayat ini hanya ALLAH swt saja yang beri kepada siapa saja yang Dia suka..!

Aakj mengajak sahabat semua tanya diri..apakah kita benar2 berdoa supaya Allah swt lindungi pemimpin kita ? atau sekadar angkat tangan cukupkan syarat khutbah jumaat dalam keadaan mata pejam kerana mengantuk ?

Apakah kita benar2 mohon Allah swt kekalkan hidayat ke atas pemimpin kita ? apakah cukup dengan sekali dua berdoa ? 

Kata Guru yang ajar aakj..

"kamu ambik gula dgn sudu dan kamu letak dalam kolah..kamu kacau..apakah kamu tahu gula yang sudu ke berapa dan kacauan atau pusingan sudu tersebut yang ke berapa akan memaniskan air kolah tersebut ? "


Itulah kesimpulan usaha atas hidayat..menarik rahmat Allah swt agar d beri hidayat..kekalkan hidayat ke atas diri kita dan ke atas seluruh ummat Nabi saw..kerja kita hanya berdoa dan berusaha..yang lain kita serahkan pada Allah swt..

Bukannya kerja kita selak kain dan tunjuk kudis orang dan panggil orang lain untuk sama-sama lihat keburukan orang..yakinlah..kalau kita doakan dengan ikhlas maka Allah swt akan dengar doa kita...kepada golongan khawarij bangsat..aakj harap anda semua cari cerita lain kalau sekadar nak naikkan ranking dan dapat elaun HARAM ! makan duit haram dengan cerita aib orang seperti makan bangkai babi..

Sultan dan Raja bukan pemimpin politik..mereka takkan jawab..tapi sebagai rakyat yang menumpang kasih d Selangor..aakj wajar pertahankan..ini Institusi bukan rekaan penjajah..institusi Amir atau Khalifah adalah Sunnah Nabi saw..aakj akan ulas lain kali tang Amir..khalifah..Gabenor d zaman Nabi saw !!

Bagi Aakj..Raja Muda Selangor pasti akan berubah dan ianya dalam masa terdekat..insyaallah kita semua doakan agar Allah beri petunjuk kepada beliau..aminnn !!


**aakj tutup nama blog tersebut dan rangkaian blog anjing khawarij yang lain kerana puok babi ni cuba memalukan Raja Muda tahap paling hina..

Share this article :

+ comments + 4 comments

August 10, 2012 at 10:07 AM

bro agak2 la kalau nk sokong pun..jgn sembrono, aku pun sealiran dgn ko TETAPI jangan jadi mcm ZOMBIE2 Fuckatan yg BUTA hati eg kes chinadoll

August 10, 2012 at 10:52 AM

Kalau kita sayangkan Raja kita..kita minta doa agar Allah swt ubah bukan makin menghina..jgn putus harap utk berdoa kebaikan kepada pemimpin kita

Anonymous
August 10, 2012 at 11:31 PM

Berpegang kepada pepatah ini Bro "Raja yang adil Raja yang disembah,Raja yang zalim Raja yang Disanggah".

Aku tak pernah berniat nak menghapuskan Dinasti Beraja Negara ini,tapi kalau seorang Raja tidak menampilkan sifat yang layak untuk menjadi seorang Raja..Maka wajib bagi kita menjatuhkannya dan ganti Raja lain yang layak.

Anonymous
October 9, 2012 at 7:09 PM

kalau yang bersekongkol dengan mereka walaupun jelas rendah akhlaknya diangkat dan semuanya dibutakan, jika sedikit sahaja tidak bersetuju dengan mereka habis perkara sekecil kuman dibesarkan,bahkan diangkut kaum kerabat dan apa sahaja yang boleh dikaitkan dan dihinakan sehendak hendaknya

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger