Label 10

Home » » SYARIKAT PENGELUAR TUDUNG BAKAL D BOIKOT SEPERTI SEKINCHAN IKAN BAKAR !! KONTRAK ABBY ABADI SEBAGAI DUTA TAMAT

SYARIKAT PENGELUAR TUDUNG BAKAL D BOIKOT SEPERTI SEKINCHAN IKAN BAKAR !! KONTRAK ABBY ABADI SEBAGAI DUTA TAMAT

Written By AAKJ on Tuesday, July 31, 2012 | 12:30 AM


POSTER "HASUTAN" ANJING-ANJING DAP !!?




Antara punca kontraknya ditamatkan adalah kerana pihak Al-Humaira Contemporary (AHC) merasakan bahawa perniagaan mereka terjejas dengan penglibatan Abby didalam politik.

Baca d SINI

Ini yang telah mula d canang oleh anjing-anjing DAP yang mahukan perniagaan Al-Humaira d BOIKOT seperti Sekinchan Ikan Bakar kerana pemilik restoran tersebut lawan Ambiga demi periuk nasi penjaja yang terjejas kerana BABI 3.0 !!

"So kalau otak sinting di sebabkan tu pun dia nak berkira,maka apa kata gua mencadangkan BOIKOT tudung cap yang Abby jadi duta amacam? kempen boikot besar besaran seperti kes Restoran Sekincan ikan bakar yang menutup cawangan satu persatu akibat bankrup..!! kan padam muka... rasakan..."

Aakj malas nak letak nama blog-blog anjing yang memang berdarah babi walaupun d bulan puasa masih cuba menggigit siapa saja yang cuba halang kononnya perjuangan taik mereka !! tak perlu kita nak naikkan nama kolam pembiakan benih babi yang suka tabur racun dalam rezeki orang lain.

Kalau dah langgar kontrak maka abby wajar akur dan tak perlu wujudkan suasana kononnya beliau teraniaya..aakj dah tulis dulu yang pendapatan hasil ceramah d kandang lebih banyak dari apa yang dia hasilkan beliau berlakon.




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger